16 Mayıs 2008 Cuma

TRT arsivinden eski-yeni sesler

TRT ARŞİVİNDEN



1


Ahmet Üstün-Dün gece bir suhun bezmine gittim
Ahmet Üstün-Saclarin hayatimin nes'esiyle örgülü
Aleko Bacanos - Gel ey denizin nazli kizi
Ali ugurlu - Bekledim Seni
Alp Arslan - Kimi dertten icermis
Alp Aslan - Aksam oldu huzunlendim ben yine
Alp Aslan - Bir haber ver ey
Alp Aslan - Senede bir gün
Alp Aslan - Yalniz benim ol yüz-Klarnet taksim(salih caglar)
Altan Tunc - Ne Dert Kalir Ne Huzun
Amir Ates - Bir Kizil Goncaya Benzer Dudagin
Anladım sevmeyeceksin Perihan Söz
Aslim Gorgun - Adanin yesil camlari
Bahriyeli Vasfi Bey - Esiri zulfunum ey yuzu mahım
Basmaci Abdi Efendi - Sevdim yine bir nevi civan
Benli Betul - Seni Andim Bu Gece
Beyhan Aksoy - Kiz Belin Incedir Ince
Cagdas - Leyla
Cansin Erol - Gunesin battigi yerde bir donulmez ufka gittin
Cansu Koc - Kendim Ettim Kendim Buldum

http://rapidshare.com/files/89865499/1.rar





2


Celal Güzelses - Yas Agidi (bir güzelki on yasina girince (tas plak)
Cemile Üncü - Menekselendi Sular (nihavend)
Cengizhan Sönmez - Aksam oldu hüzünlendim
Cengizhan Sönmez - Dilsad olacak diye
Cengizhan Sönmez - Yildizli semalar
Ceyda Okan - Seni Andim Bu Gece
Coskun Acikkgoz - Sonbahar Vurgunu
Coskun Demir - Duydum ki Unutmussun
Coskun Demir - Sevgiye Tutsak
Ebru Okay - Guller arasinda
Ekrem Güyer-Hancer-i askinla ey yar gönlüm üzre vurma hic
Ekrem Güyer-su gelen atli midir
Gonul Gul - Kemanci
Gönül Gündüz - Anlatilmaz bin dert ile
Gul Gore - Dilhun Olurum Yad-I Cemalinle-(huzzam)
Gul Gore - Gelmedin Bir Kereden Mada Neden-(ussak)
Gul Gore - Sen Sanki Baharin Gulusun-(huzzam)
Gulgun Yildiz - Seni Sordum Yok Dediler

http://rapidshare.com/files/90409447/2.rar




3

Guzide Kasaci - Ah su gönlümüz
Guzide Kasaci - Albümdeki Resimler
Guzide Kasaci - Bir sevgi istiyorum
Guzide Kasaci - Civelek
Guzide Kasaci - Sarkiar Seni Söyler (huysuz ve tatli kadin)
Guzide Kazaci - Sen böyle istedin
Gülnaz Rizeli - Sesimde sarkisi askin
Güneri Tecer - Bir yanginin külüne
Güneri Tecer - Nasil gecti habersiz
Haci Sadullah Aga - Nideyim sah-i cemen seyrini canarim yok
Hafiz Huseyin Sebilci - Yine aksam oldu ezan sesi var-1914
Hafiz Kemal - Asuman aglar
Hafiz Kemal - Simsir-i Nigahin Ussak Yegah Gazel
Hafiz Osman Efendi - Mahitabim
Hafiz Post - Gelse o suh meclise
Hafiz Sami Effendi - Nihaved Sarki (Turquía)
Hafiz Yasar - MAahur GazelL-Kemence Tamburi Cemil Bey
Hakan Guray - Sabir Duasi Soz Atilla Tasar Muzik Kerem Guney
Hakan Özlev - Erdi bahar sardi yine
Hakan Özlev - Gül yüzünde göreli(yar yelelelli)
Hakan Özlev - Tel Tel taradim
Hakan Özlev - Yadeller aldi beni


http://rapidshare.com/files/91999997/3.rar.html




4

Hamiyet Yüceses-Gelse o suh meclise naz ü tegafül eylese
Hamiyet Yüceses-Nihansin dideden ey mest-i nazim
Hasan Gulsever - Benim Sen Nemsin Ey Gulsever (Segah)
Hasan Gülseven - Dil Yaresini Andiracak Yare-(hicaz)
Hasan Gülseven - Yad Ile Gecmis Zamani Aglarim-(ussak)
Hasan Gülsever - Edali Bir Yosma Kararim Aldi-(huseyni)
Hasan Gülsever - Nerelerde Kaldin Ey Servi Nazim-(nihaved)
Hatice - Bir kizil goncaya benzer dudagin
Hazal - Parayla Saadet Olmaz (arajman)
Hülya Sözer - Seni ben ellerin olsun diye mi sevdim
Hüseyin Tuncel - Beni de alin ne olur
Ibrahim Özgür - Sevmiyorum artik seni
Ibrahim Özgür - Sönmedi atesim
iknur Elbilsin - Cana rakibi handan edersin
ilknur Elbilsin - iltimas etmeye yare variniz
ilknur Elbilsin - Olmaz ilac
irfan Dogrusoz - Gordum seni sevdim guzelim gonca-i tersin
ismail Baha Surelsan - Gonlum dusuyor cirpinarak gizli kemen
ismail Baha Surelsan - O Tebessum o tavirlar
ismail H. Fencioglu - Anladim sevmiyeceksin
ismail H. Fencioglu - Bir bahar aksami rasladim size
Ismail H. Fencioglu - Düser mi sanina
ismail H. Fencioglu - Gittinde biraktin
ismail H. Fencioglu - Gönlüm seher yeli gibi
ismail H. Fencioglu - Leyla bir özge candir
ismail H. Fencioglu - Nereden Sevdim O zalim kadini
ismail H. Fencioglu - Söyle sevgili sevgili söyle

http://rapidshare.com/files/92025342/4.rar.html





5

ismet Topcu - Taksim berhudar
Julide Koseoglu - Ayrildi Yine Gonul Simdi Yine Bir Tek Esinden-(nihaved)
Julide Köseoglu - Ayrilik yaman kelime-segah
Jülide Köseoglu - Hancer-i Askinla Ey Yar-(hicaz)
Kaptanizade Ali Riza Bey - Gel gitme kalmasin gozum yollarda
Kaptanizade Ali Riza Bey - Her tel saci bir tel dudagin degdigi yerdi
Kazim Nami Erdolen - Sen nazla gezerken guzelim guller icind
Kemal Emin Bara - Bagi husnu o guzel gulleri soldu
Kemal Misirli - Güller soldu bulbuller sustu
Kemani Serkis Efendi - Kimseye etmem sikayet aglarim ban hal
Koray Safkan - Ah guzel istanbul (Nihaved)
Koray Safkan - Baharin Zamani geldi
Koray Safkan - Bir vefa bir cesm i bidad
Koray Safkan - Gönlüm yarali
Koray Safkan - Güzel bir göz atti beni
Koray Safkan - Kanun taksimi & Ah güzel istanbul
Kudsi Erguner - Efendimsin (poems of seyh galib)
Kudsi Erguner - Ey gönül yari iste (poems of fuzulî)
Latif Aga - Sen beni buseye ettin feda
Lavtaci Hristo - Gidelim goksuya bir alem-i ab eyleyelim

http://rapidshare.com/files/92265675/5.rar.html





6

Lemi Atli - Bir kendi gibi zalimi sevmis yaniyormus
Lemi Atli - Bir yareli kus cirpiniyor
Lemi Atli - Cesmani o mehvesin eladir
Mahmur Handan Hanim - Karsiyakali
Mahsuni Serif - Cesmi Siyah (THM)
Manol Aga - Baga girdim kamisa
Mediha Demirkiran - Bu aksam butun meyhanelerini
Mediha Demirkiran-Bir gün o güzel sad edecek ruhumu sandim
Mediha Demirkiran-Hasta kalbimde yanan derdi nicin anlamadin
Melda kuyucu - Gokyuzunde yanliz gezen yildizlar
Misirli ibrahim Efendi - Sen gozlerine nese veren bir cicek ols
Misirli ibrahim Efendi - Seni sevda cicegim taci serim
Muallim Ismail Hakki Bey - Fikrimin İnce Gülü
Muhlis Sabahattin - Pencerenin perdesini
Murat Irkilata - Menekse gözler hülyali
Muserref Hanim - Segah Gazel
Muzaffer ilkar - Gonlumun sarkisini gözlerinden okudum
Muzeyyen Senar isil - Catlasa Bulbul
Muzeyyen Senar isil - Dil Yaresi
Muzeyyen Senar isil - Gecti Sevdalarla
Muzeyyen Senar isil - Gelse O Suh Meclise
Muzeyyen Senar isil - Gonul Durup Dururken
Muzeyyen Senar isil - Meftunun oldum


http://rapidshare.com/files/92279670/6.rar.html




7

Necmi Riza Ahiskan-Ada sahillerinde bekliyorum
Necmi Riza Ahiskan-Deryada deryaliklar
Ney taksimi Ulvi Erguner
Perihan Altindag Sozeri -Bir gun ne olur gel beni busenle sevindir
Perihan Altindag Sozeri -Gucendi biraz sozlerime munfail oldu
Perihan Altındag Sözeri - Bir nigah et kahr ile Per Sözeri
Perihan Altındag Sözeri - Sigaramın Dumanı
Radife Erten-Dalda cikmis bir elma
Radife Erten-Rast geldim iki cane Mavili
Sabite Tur Gülerman- Cubugum yok yol üstüne uzatam
Sabite Tur Gülerman- Ok gibi hublar beni yaydan yabana attilar
Sadi Hosses-Hicrani acmistir sinede yare
Sadi Hosses-Kiz sen geldin Cerkez'ten
Safiye Ayla-Bülbülüm gel de dile Çile Bülbülüm
Safiye Ayla-Yanik Ömer her savastan bir yara tasiyor


http://rapidshare.com/files/92289517/7.rar.html





Rar şifre : mahoaga63

Hiç yorum yok: