16 Mayıs 2008 Cuma

Meyhanelerden

Agop’un Meyhanesi

Ada Sahillerinde
Adalardan Bir Yar Gelir
Akasyalar Açarken
Benzemez Kimse Sana
Bir Bahar Akşamı
Çile Bülbülüm
Hicaz Peşrev
Huseyni Taksimi (Tambur İle)
Karam
Madem Küstün Dargındın
Makber (Heryer Karanlık)
O Ağacın Altında
Saçların Tarumar
Sazlar Çalınır
Senden Bilirim
Yar Saçların Lüle Lüle

Yeni Link

Kallavi Meyhanesi

Agora Meyhanesi
Ben Gamlı Hazan Sense Bahar
Ben Küskünüm Feleğe
Çamlıca Yolunda
Dün Gece Mehtaba
Gönlüm Seher Yeli
Gözlerin Bir İçim Su
Gülşeni Hüsnüne Kimler Varıyor
İçin İçin Yanıyor
Kalbimi Kıra Kıra
Nereden Sevdim O Zalim Kadını
O Ağacın Altı
Şimdi Uzaklardasın
Söyleyemem Derdimi
Şu Gelen Atlımıdır
Yıldızlı Semalarda
Yürü Dilber Yürü

Yeni Link

Kör Nikonun Meyhanesi

Ada Sahillerinde
Adalardan Bir Yar Gelir
Dönülmez Akşamın Ufkundayız
Ela Gözlerine Kurban Olduğum
Elbet Birgün Buluşacağız
Enginde Yavaş Yavaş
Erkilet Güzeli
Gün Batarken Gel
Havada Bulut Yok
Her Mevsim İçimden Gelip Geçersin
Kara Bulutları Kaldır Aradan
Karanfil Oylum Oylum
Keman Taksimi
Klarnet Taksimi
Leyla Bir Özge Candır
Nasıl Geçti Habersiz
Rüzgar Söylüyor Şimdi O Yerlerde
Sazlar Çalınır
Senden Bilirim Yok Bana Faydası
Seneden Bir Gün
Tambur Taksimi
Yadeller Aldı Beni
Yar Saçların Lüle Lüle

Yeni Link

Kumkapı Meyhaneleri

Avuçlarımda Hala Sıcaklığın Var
Bağa Girdim
Benim Güzel Manolyam
Dağlar Dağlar Viran Dağlar
Erkilet Güzeli
Geçmesin Günümüz
Hani Ya Sen Benimdin
Karşıyaka da İzmir’in Gülü
Kırmızı Gülün Alı Var
Muhabbet Bağına Girdim
Pencere Açıldı
Şen Gözlerine
Seni Ben Ellerin Olsun Diye mi Sevdim
Sevmek Acı Bir Arzu
Söylemem Derdimi
Vardar Ovası
Yar Saçların

Yeni Link

Şifre : hayalkizi67

Hiç yorum yok: