16 Mayıs 2008 Cuma

Tarihten günümüze Sanat Müzigi 6 cd

Sanat müziği tarihimizden makamlara göre bir arşiv. Beğenilirse devamı gelecek ,toplam 6 dosyanın ilkidir , alfabetik sıraya göre sıraladım ,keyifle dinleyin..

Rar şifresi: mahoaga63

İçeriği :
Acemkürdi- Bir vefasız yare düştüm hiç beni yad etmiyor
Acemkürdi- Pek muzdaribim ey gül-i ter zahm-ı dilimden
Acemkürdi Saz Semaisi- Muallim İsmail Hakkı Bey
Acemkürdi- Sevdi gönlüm ey melek-sima seni
Bayati Ağır Semai- Çıkmaz derun-i dilden efendim muhabbetin
Bayatiaraban- Bülbül-i dil ey gül-i rana senindir
Evc- Bir sebeple gücenmişsin sen bana
Evc Rumeli Türküsü- Sabah oldu uyansana
Evc Rumeli Türküsü- Şahane gözler şahane
Evcara- Açıldı sineme bir taze yare
Evcara Saz Semaisi
Evcara Yürük Semai- Saki çekemem vaz-i zarifaneyi boş ko



http://rapidshare.com/files/1521771/...ivi-1.rar.html

http://rapidshare.com/files/1802255/...ivi-2.rar.html
Rar şifresi : mahoaga63

İçeriği :

Gerdaniye Yürük Semai- Muntazam kamet-i bi misli bedel
Gül'izar- Bivefa bir çeşm-i bidad ne yaman aldattın beni
Hicaz- Affeyle suçum ey gül-i ter başıma kakma
Hicaz- Bir nigah et ne olur halime
Hicaz Divan- Dün gece ye's ile kendimden geçtim
Hicaz- Gülşen-i hüsnüne kimler varıyor
Hicaz- Her zahm-ı ciğer suze deva-kar aranmaz
Hicaz Hümayun Yürük Semai- Sadullah Ağa
Hicaz İlahi
Hicaz- İndim yarin bahçesine gülden geçilmez
Hicaz- Kendine niçin emsal ararsın
Hicaz- Sevda-i ruhun aşk eline son seferimdir

Keyifli dinlemeler..

Seri devam ediyor, keyifli dinlemeler..

http://rapidshare.com/files/1938379/...ivi-3.rar.html
Rar şifresi: mahoaga63

İçeriği:
Hicaz- Severim can ü gönülden seni tersa çiçeğim
Hicaz- Şu karşıki dağda bir yeşil çadır
Hicaz- Ülfet etmem yar ile ağyare ne
Hicaz- Zülfüne dil-besteler zülf-i perişanın kadar
Hicazkar- Ben sana gönül vereli bak ne hal oldum
Hicazkar- Yine bir aşk-ı emel-suz ile giryan oldum
Hisarbuselik - Dök zülfünü meydane gel
Hüseyni - Feryad ediyor bir gül için bülbül-i şeyda
Hüseyni- Bir dilberdir beni yakan

http://rapidshare.com/files/2116320/...ivi-4.rar.html
Rar şifresi: mahoaga63

İçeriği :
Hüzzam- Değildi böyle evvel tarz-ı tavrın bi-karar oldu
Hüzzam- Dilhun olurum yad-ı cemalinle senin ben
Hüzzam- Ey gül-i bağ-ı eda
Hüzzam- Gönül verdim bir civane
Hüzzam- Kerem eyle mestane kıl bir nigah
Hüzzam Saz Semaisi- Udi Nevres Bey
Hüzzam- Yanıyor mu yeşil köşkün lambası
Hüzzam Yürük Semai- Reh-i aşkında edip kaddimi kütah gönül
Isfahan- Sen de mi hala esir-i zülf-i yar olmaktasın
Kürdilihicazkar- Birlikte bir akşam yine mey-nuş edelim gel
Kürdilihicazkar- Kanlar döküyor derdin ile dide-i giryan
Kürdilihicazkar- Söyle ey mutrıb-i nazende eda
Kürdilihicazkar-Mahrum-i şevkim ruhum pür-ahzan

Keyifli dinlemeler..

http://rapidshare.com/files/2228170/...ivi-5.rar.html
Rar şifresi : mahoaga63

İçeriği :
Mahur Peşrev
Mahur-Bir afet-i mehpeyker ile nüktelerim var
Müstear- Evvel benim nazlı yarim
Neva Kar-Itrî
Neva- Ko sinem ateşe yansın
Neva- Muntazır teşrifine hazır kayık
Neva Saz Semaisi- Ziya Paşa
Nihavend- Bakmıyor çeşm-i siyah feryade
Nihavend- Sevdim seni ey işvebaz

Keyifli dinlemeler..

http://rapidshare.com/files/2627348/...ivi-6.rar.html

Rar şifresi: mahoaga63

İçeriği :
Rast Kar-ı Muhteşem
Rast Kar-ı Nev- Gözümde daim hayal-i cana
Rast Yürük Semai
Segah İlahi- Ben yürürem yane yane
Segah Yürük Semai- Etti o güzel ahde vefa müjdeler olsun
Suzidilara-Çin-i giysusuna zencir-i teselsül dediler
Suznak Ağır Semai- Nesin sen a güzel nesinSuznak Yürük Semai
Suznak Yürük Semai- Ey dil heves-i vuslat-ı canan sana düşmez
Şehnaz- Gönül durmaz su gibi çağlar
Uşşak- Cana rakibi handan edersin
Uşşak Müstezat- Hasretle bu şeb gah uyudum gah uyandım
Uşşak- Siyah ebrulerin duruben çatma

Keyifli dinlemeler..

Hiç yorum yok: