27 Nisan 2008 Pazar

Özgün müzik secmeler

AğLaTaN ŞaRKıLaR (Özgün & Şiir & Türkü)



Geldik Benim En Favori Kategorime.Bu Kategori İçin Tek Cümle Kurmak İstiyorum:

Sizde Olmayan Şarkıları Mutlaka İndirin Yoksa Çok Şey Kaçırırsınız.



*** YENİ LİSTE ***


*** Özgün Müziğin Aşk Şarkıları 2 ***


Sizler için oldukça duygu yüklü iki karma albüm hazırladım. Herbir parçası mükemmel ve garanti ediyorum ki bu 46 şarkıyı dinlediğiniz zaman çok uzaklara dalıp gideceksiniz. Parçaların hepsi çok kaliteli içlerinde kötü kayıt olan parça yoktur. herbiri en kötü 128 kpbs ile kayıt edilmiştir ve orjinal stüdyo kaydı gibidirler. bu tür karma albümlerin devamını istiyorsanız ufak bir yorumla katkıda bulunun.


KARMA ALBÜM 1


ŞARKILARI TOPLU OLARAK İNDİRMEK İÇİN TIKLA

ŞARKILARI TEK TEK İNDİRMEK İÇİN TIKLA



TRACK LIST


Ahmet Kaya - Oy Benim Canım
Ahmet Yılmaz - Gecenin Bir Yarısında
Ahmet Yılmaz - Gidenler Dönmüyor Geri
Banu Kırbağ - Az Bana Gönder
Celalaeddin Ada - Kara Sevda
Deniz Güney - Kırık Bir Şarkı
Erdal Akkaya -Yar Yüreğim
Erdal Güney - Gün Olur
Grup Çığ - Canımın Canı
Grup Kızılırmak - Gitme
Grup Yorum - Özlem
Hüseyin Turan - Gel Gönül
Kazım Koyuncu - Tsira
Kıvırcık Ali - Gül Tükendi Ben Tükendim
Kubat & Yıldız Tilbe - Bugün
Mehmet Gümüş - Korkarım Gideceksin
Metin Kemal Kahraman - Yapma
Seyfi Yerlikaya - Perişan
Seyfi Yerlikaya - Sebebim Sensin
Tolga Özkan - Ben Oldum
Türkü - Beni Beni
Yavuz Bingöl - Zamansız Şehire Dönmek
Yılmaz Çelik - Sevdiğim




KARMA ALBÜM 2


ŞARKILARI TOPLU OLARAK İNDİRMEK İÇİN TIKLA

ŞARKILARI TEK TEK İNDİRMEK İÇİN TIKLA



TRACK LIST


Ahmet Kaya - Yüreğim Kanıyor
Ahmet Yılmaz - Hüzün Zamanı
Ahmet Yılmaz - Ve Sen Gidiyorsun
Arzu Şahin - Amed
Banu Kırbağ - Yüreğimiz Sevda Bizim
Deniz Güney - Sürgün Eller
Elif Altıntaş - Olmaz Yar
Erdal Akkaya - Vazgeçmem
Erdal Güney - Rüzgarım Ol
Grup Munzur - Giden'e
Grup Yorum - Kayıpların Ardından
Hakan Yeşilyurt - İki
Hüseyin Turan - Ah Le Yar
Kıvırcık Ali - Gülüm
Mehmet Gümüş - Ayrılık Türküsü
Metin Kemal Kahraman - Kaybolan Kentin Eskicisi
Metin Yılmaz - Hacel Obası
Nurettin Rencber - Yalnızlığa Serenad
Seyfi Yerlikaya - Sararmış Hüzünler
Seyfi Yerlikaya - Zamansız Vurdun Sineme
Şahrud - Acıya Gülmek
Umut Altınçağ - Ola Ki Yürürüm
Yeninur Ada - Kuşlar Gibiyim




*** ESKİ LİSTE ***




AğLaTaN ŞaRKıLaR (Özgün & Şiir & Türkü) Toplu Download Linki (15 Part)


Partlar Birbirine Bağlıdır. Ancak Müzik Dosyası İçerdikleri İçin Partların Hepsini İndirmeseniz de Part Başına En Fazla 1 Mp3 Kaybınız Olur. Bu Yüzden 15 Partı da İndirmem Gerek Yoksa Çalıştıramam Diye Düşünmeyin. Gönül Rahatlığıyla İstediğiniz Part(lar)ı İndirin. Her Bir Partta Ortalama 24 Şarkı Bulunmaktadır.


Code:
http://stealth.to/?id=72itf0stukv69xej99g9kzwyt7dti7



Şarkı Listesi Ve Tek Download Linkleri

Şarkıları tek tek indirmek için her kategoride belirtilen BAŞ HARFLERE tıklayınız. Şarkı isimlerine direk tıklarsanız indiremezsiniz!



A - TIKLA


Adile Yadırgı - Biz İkimiz

Ahmet Kaya - Ağladıkça

Ahmet Kaya - Al Öfkemi

Ahmet Kaya - Arka Mahalle

Ahmet Kaya - Beni Bul Anne

Ahmet Kaya - Bırak Beni

Ahmet Kaya - Dardayım

Ahmet Kaya - Doruklara Sevdalandım

Ahmet Kaya - Giderim

Ahmet Kaya - Haydi Git

Ahmet Kaya - Haydi Gül

Ahmet Kaya - Hep Sonradan

Ahmet Kaya - Hiç Bir Şeyimsin

Ahmet Kaya - Kara Yazı

Ahmet Kaya - Karanlıkta

Ahmet Kaya - Kendine İyi Bak

Ahmet Kaya - Kum Gibi

Ahmet Kaya - Mahur Beste

Ahmet Kaya - Merhaba

Ahmet Kaya - Nereden Bileceksiniz

Ahmet Kaya - Öyle Bir Yerdeyim Ki

Ahmet Kaya - Senin Derdindeyim

Ahmet Kaya - Sevemezsin

Ahmet Kaya - Söyle

Ahmet Kaya - Şiire Gazele

Ahmet Kaya - Üşür Ölüm Bile

Ahmet Kaya - Yakarım Geceleri

Ali Asker - Metris'in Önü

Ali Ekber Eren - Aklımı Gözlerine Takmışım (ver. 1)

Ali Ekber Eren - Aklımı Gözlerine Takmışım (ver. 2)

Ali Ekber Eren - Bahar Gözlüm

Ali Ekber Eren - Bırakmadı Sevdan

Ali Ekber Eren - Bu Yürek Susmayacak

Ali Ekber Eren - Gitme Nolur

Ali Ekber Eren - Gök Görünmez Duvardan

Ali Ekber Eren - Görmeseydi Gözlerim

Ali Ekber Eren - Olmazı İsteme

Altan Civelek - Deniz Gözlüm

Altan Civelek - Kara Duman

Arzu Aydın - Gözyaşların Bir Gün Diner

Arzu Şahin - Ceylanım

Arzu Şahin - Gidemem

Arzu Şahin - Gözliyerem

Arzu Şahin - Kara Sevda

Arzu Şahin - Karagül

Arzu Şahin - Sus

Arzu Şahin - Yalnızlığa Serenad

Arzu Şahin & Kıvırcık Ali - Yaşamdan Ölüme

Atakan Aktaş - Ağla Yaralı Kalbim

Aydın Öztürk - Ömrüm Senindir



B-C-Ç - TIKLA


Bedirhan Gökçe - Nefretim Aşkımı Aştı Bu Gece

Buzuki Orhan Osman - Fırtına

Cem Yıldız - Mutluluk Yalnız Rüya

Cem Yıldız - Şemsiyemin Ucu Kare

Cem Yıldız & Ercan Irmak - Koyu Kara

Cem Yıldız ft. Adile Yadırgı - Yarım Bıraktın

Cem Yıldız- Koyu Kara Kapkara

Cem Yıldız- Sevme Derler Bana

Cevdet Bağca - Akşamdan Akşama

Cevdet Bağca - Al ömrümü

Cevdet Bağca - Anlasana

Cevdet Bağca - Bilesin

Cevdet Bağca - Gel

Cevdet Bağca - Kırlangıç

Cevdet Bağca - Meğerse

Cevdet Bağca - Mülazım

Cevdet Bağca - Ömrümüz

Cevdet Bağca - Saklımda

Cevdet Bağca - Senin İçin

Cevdet Bağca - Unutulursun

Cevdet Bağca - Yaralıyım

Cevdet Bağca - Yasaklarda

Cevdet Bağca - Yokluğun Ölüm

Çağrı Göztepe - Aşk (Radyo vers.)



D-E - TIKLA


Deniz Güney - Baba Munzur

Deniz Güney - Ciğer Parem

Deniz Güney - Giderim Yar

Deniz Güney - Gittin Gideli

Deniz Güney - Vurgundur Sevdam

Deniz Güney - Yıkıp Gittin

Edip Akbayram - Beni Kör Kuyularda

Edip Akbayram - Değilmisin

Edip Akbayram - Hani

Edip Akbayram - Yalan Oldu

Edip Akbayram - Yaşamdan Ölüme

Efkan Şeşen - 9 6 Yollarında

Efkan Şeşen - Ah Yarası

Efkan Şeşen - Dar Kapılar

Efkan Şeşen - Döneceğim Bir Gün

Efkan Şeşen - Hele Yar

Efkan Şeşen - Kırılmışım

Efkan Şeşen - Olmuyor

Efkan Şeşen - Ölürüz

Efkan Şeşen - Yaralıyım

Ekrem Düzgünoğlu - Çalın Davulları

Erdal Güney - Ala Gözde Ala Ben

Erdal Güney - Ayrılanın

Erdal Güney - Gün Olur

Erdal Güney - Haberin Yok

Erdal Güney - Hasret Başta

Erdal Güney - Maviye Türkü

Erkan Uğur - Zeynebim

Erol Köker - Acem Kızı

Eşref Ziya - Ardından Gelemem

Eşref Ziya - Adını Anıyorum

Eşref Ziya - Ağla Gülüm

Eşref Ziya - Ah Etme

Eşref Ziya - Ben Aşkı Satın Aldım

Eşref Ziya - Bir Garip Sevda

Eşref Ziya - Can Senindir

Eşref Ziya - Canım Ol

Eşref Ziya - Karanfil

Eşref Ziya - Kelebek Gibi

Eşref Ziya - Ne Hallerdeyim

Eşref Ziya - Öleceğim

Eşref Ziya - Sen İçimde Sevdasın Gülüm

Eşref Ziya - Sensiz

Eşref Ziya - Sevda Yazdım

Eylem Aktaş - Komür Gozlerin



F - TIKLA


Fatih Kısaparmak - Ağlıyorsun

Fatih Kısaparmak - Az Bana Gönder

Fatih Kısaparmak - Belki

Fatih Kısaparmak - Bu Dağ Ne Rüzgarlar Gördü

Fatih Kısaparmak - Çılgınım Benim

Fatih Kısaparmak - Güle Yel Değdi

Fatih Kısaparmak - Hayat Bana Yalan Söyledi

Fatih Kısaparmak - Kilim

Fatih Kısaparmak - Kopamıyorum

Fatih Kısaparmak - Peşimde Sen Varsın

Fatih Kısaparmak - Sen Yine Yanıldın

Fatih Kısaparmak - Sen Yoksun Ya

Fatih Kısaparmak - Sevmedi Beni

Fatih Kısaparmak - Susma

Fatih Kısaparmak - Türkülerle Gömün Beni

Fatih Kısaparmak - Yalanmıydı

Ferhat Tunç - Ağlasın Yüreğim

Ferhat Tunç - Diliyar

Ferhat Tunç - Hasretinle Tutuşurum

Ferhat Tunç - Kırık Bir Şarkı

Ferhat Tunç - Özlemin Dili Olsaydı

Ferhat Tunç - Sen Ateş Ol Ben Yanayım

Ferhat Tunç - Uyandırmasın Kimse

Ferhat Tunç - Vurgunum Hasretine



G - TIKLA


Grup Dinmeyen - Askıda Yaşamak

Grup Dinmeyen - Hatırlayışlar

Grup Dinmeyen - Kavgamın Öyküsü

Grup Dinmeyen - Kavganın Ortasında

Grup Dinmeyen - Sisler Bulvarı

Grup Gökyüzü - Umut

Grup Kızılırmak - Bir Ay Doğar

Grup Kızılırmak - Gidemem

Grup Kızılırmak - Günün İlk Işığı

Grup Yorum - Git Gözümün Alası

Güler Duman - Güle Yel Değdi

Güler Duman - Türkülerle Gömün Beni

Gürcan Koç - Geldiğinde Çıldırayım

Gürcan Koç - Gelincikle Kardelenin Aşkı

Gürcan Koç - Gözlerin Hep Aklımda

Gürcan Koç - Tutuldum Sana



H - TIKLA


Hakan Yeşilyurt - Aman Şimdi

Hakan Yeşilyurt - Aşk Kazanır

Hakan Yeşilyurt - Bir Zamanlar

Hakan Yeşilyurt - Biz İkimiz

Hakan Yeşilyurt - Bu Defa

Hakan Yeşilyurt - Kömür Gözlerin

Hakan Yeşilyurt - Nesine Yandım

Hakan Yeşilyurt - Sanma Ki

Hakan Yeşilyurt - Sen Aşksın

Hakan Yeşilyurt - Yürek Çağrısı

Hüseyin Ay - Gülen Az

Hüseyin Ay - Kırıktır Yüreğim

Hüseyin Ay - Neylersin

Hüseyin Karakuş - Adı Deniz Olmalı



I-İ - TIKLA


İlkay Akkaya - Ah Sensiz

İlkay Akkaya - Ayrılık Şarkısı

İlkay Akkaya - Bir Şehri Düşlemek

İlkay Akkaya - Bu Son Olsun

İlkay Akkaya - Hadi Git

İlkay Akkaya - Hatırandır

İlkay Akkaya - Ne Fayda

İlkay Akkaya - Sabahtan Uğradım

İlkay Akkaya - Seni Seviyorum

İlkay Akkaya - Sürgün

İlkay Akkaya - Yalnızım

İlkay Akkaya - Yarim



K-L - TIKLA


Kazım Koyuncu - Anılar Düştü Peşime

Kazım Koyuncu - Ayrılık Şarkısı

Kazım Koyuncu - Ben

Kazım Koyuncu - Dido Nana

Kazım Koyuncu - Gel Avera

Kazım Koyuncu - Hayat (uzun vers.)

Kazım Koyuncu - Hoşçakal

Kazım Koyuncu & Umay Umay - Kalbim Acıdı

Kazım Koyuncu -Yalnızlığı Anla

Latife Erarslan - Di Gel Yarim



M - TIKLA


Mazlum Çimen - Az Bana Gönder

Mazlum Çimen - Başımın Belası

Mazlum Çimen - Değilmisin

Mazlum Çimen - Feryad-ı İsyanım

Mazlum Çimen - Gittin Gideli

Mazlum Çimen - Gozlerinin Esiriyim

Mazlum Çimen - Gözlerin Var

Mazlum Çimen - Güneşi Bağlasam

Mazlum Çimen - Hasretim Sana

Mazlum Çimen - Işıklar Sönmesin

Mazlum Çimen - Unutamadım

Mazlum Çimen - Yar Sarsa Beni

Meçhul Şarkıcı - Ne Olur Gitme

Mehmet Gümüş - Acıların Dolar Göze

Mehmet Gümüş - Adı Yok Tesellinin ( Karama Yar )

Mehmet Gümüş - Bir Şiir Söyle Bana

Mehmet Gümüş - Garip Sevda

Mehmet Gümüş - Hazan Yangınım

Mehmet Gümüş - On Üçünde Sevdam

Mehmet Gümüş - Sen Gidersen

Mehmet Gümüş - Sevdacan

Mehmet Gümüş - Solmasın Yüzün

Metin Kemal Kahraman - Deniz Koydum Adını



N - TIKLA


Nurettin Rencber - Ağlama Yar

Nurettin Rencber - Almanya Yolları

Nurettin Rencber - Ay Düşünce

Nurettin Rencber - Ay Karanlık Gece

Nurettin Rencber - Ayrılık Vakti

Nurettin Rencber - Çondo

Nurettin Rencber - Dalgalar

Nurettin Rencber - Dokunma Kalsın

Nurettin Rencber - Ezo

Nurettin Rencber - İçimde Ateş

Nurettin Rencber - Karagül

Nurettin Rencber - Seni Anarken

Nurettin Rencber - Sus

Nurettin Rencber - Yalan

Nurettin Rencber - Yanımda Sen

Nurettin Rencber - Yaralı Gemi

Nurettin Rencber - Yürürüm



O-Ö - TIKLA

Onur Akın - Asi ve Mavi

Onur Akın - Bekle Bizi İstanbul

Onur Akın - Ben Yağmur Yüklü Bulutum

Onur Akın - Döneceğim Bir Gün

Onur Akın - Gaybana Geceler

Onur Akın - Geceyi Sana Yazdım

Onur Akın - Hala Koynumda Resmin

Onur Akın - Seviyorum Seni

Onur Akın - Yağmur Yüreklim

Onur Akın - Yitik Sevda

Onur Akın - Zehir Gözlüm

Özlem Özdil - Deli Gönül

Özlem Özdil - Gönlüm Dağlara

Özlem Özdil - Gül Düşer Gülün Üstüne

Özlem Özdil - Küskün Yollar

Özlem Özdil - Oy Dağlar

Özlem Özdil - Uzakların Türküsü

Özlem Özdil - Yaralar Beni



P-R-S-Ş - TIKLA


Selçuk Küpçük - Monaroza

Selda Bağcan - Beni Unutma

Servet Kocakaya - Doğum Günümde

Servet Kocakaya - Annem

Servet Kocakaya - Ben Bu Gece Ölmezsem

Servet kocakaya - Garip

Servet Kocakaya - Güleyşa

Servet Kocakaya - Sabahçı

Servet kocakaya - Senden Evvel Ölem

Servet Kocakaya - Sevilir Gibi

Servet Kocakaya - Sevilmedim

Servet Kocakaya - Sol Yüreğim

Servet Kocakaya - Şimdi Uzaklardasın

Servet Kocakaya - Vay Deli Gönül

Servet Kocakaya & İclal Aydın - Zor Günler

Sevinç Eratalay - Bekliyorum

Sevinç Eratalay - Benim Sevdam

Sevinç Eratalay - Dönerim Bir Gün

Sevinç Eratalay - Dönerim Bir Gün

Sevinç Eratalay - Sevda Işıkları

Sevinç Eratalay - Üşür Ölüm Bile

Sevinç Eratalay - Yalan

Seyhan Güler - Aklıma Sen Gelince

Seyhan Güler - Dayan Yüreğim

Suavi - Asla

Suavi - Bilmelisin

Suavi - Hasret Türküsü

Suavi - Hasretimdin Sen Oysa

Suavi - Kalanların Ardından

Suavi - Yalı Çapkını

Suavi - Yıllar Sonra

Suavi - Yapayalnızım

Şahan - Gidelim Karagözlüm

Şahan - Git

Şahan - Yanarım

Şahan - Yitip Gidenim

Şükriye Tutkun - Gücüm Yetene Kadar

Şükriye Tutkun - Sevin Gayrı



T-U-Ü-V - TIKLA


Tolga Özkan - Ben Oldum

Tolga Özkan - Gülüm Yar

Tolga Özkan - Ne Ederim

Tuncay Akdoğan - Yitip Giden

Turabi Yıldırım - Ah Bendeki Sen

Turabi Yıldırım - Yaralı

Uğur Işılak - Öldür Beni (slow mix. vers.)

Üç Deniz Topluluğu - Yağmurlar Dinmeden

Volkan Konak - Ayşem

Volkan Konak - Ben Seni Sevdiğimi

Volkan Konak - Dido

Volkan Konak - Feriğim

Volkan Konak - Gelirmisin Benimle

Volkan Konak - Hastane Önünde

Volkan Konak - Herkesin Bir Derdi Var

Volkan Konak - İşte Geldin



Y-Z - TIKLA


Yasemin Göksu - Aldı Gitti

Yasemin Göksu - Gel Gönül

Yasemin Göksu - Olamadım Kimseyle

Yavuz Bingöl - Geri Dön

Yavuz Bingöl - Sele Verseydim

Yavuz Bingöl - Sensiz Yapamam

Yavuz Bingöl - Yar Demedin

Yavuz Bingöl - Yarim Nerdesin

Yavuz Bingöl - Yeşil Başlı Gövel Ördek

Yudum - Karagözlüm (Halime Bak)

Yudum - Sevgiye Çok İnandık

Yudum - Yaban Gülü

Yudum - Yanıyor Yüreğim

Yuşa - Al Beni De Yanına

Yuşa - Gözyaşı

Zara - Beni Unutma

Zara - Beyaz Giyme Toz Olur

Zara - Divane Aşk

Zülfü Livaneli - Bana Bir Şarkı Söyle

Zülfü Livaneli - Böyledir Bizim Sevdamız

Zülfü Livaneli - Gözlerin

Zülfü Livaneli - Güneş Topla Benim İçin

Zülfü Livaneli - Karlı Kayın Ormanı

Zülfü Livaneli - Leylim Ley

Zülfü Livaneli - Neylersin

Zülfü Livaneli - Saat Dört Yoksun

Zülfü Livaneli - Sevda Değil

Zülfü Livaneli - Yandık Yandık

Zülfü Livaneli - Yanyana

Hiç yorum yok: