27 Nisan 2008 Pazar

Aglatan Sarkilar

KARMA ALBÜM 1


ŞARKILARI TOPLU OLARAK İNDİRMEK İÇİN TIKLA

ŞARKILARI TEK TEK İNDİRMEK İÇİN TIKLA



TRACK LIST


Ali Altay - Sen Beni Aşktan Koru Allahım
Asım Gökmen - Deli Ediyor
Aydilge - Bu Gece Ben Ay
Bal & Kan - Sürgün
Cansu Koç - Yalnızlık Mevsimi
Cüneyt Tek - Sen Üzülme
Dj Ferit ft. Cankan - Aşkım
Elçin - Seninle Güzel Ankara
Erkan Su - Gitme Kal
Ferda Anıl Yarkın - Yaralıyım
Hazal - Elden Yar Olmaz
Hülya Avşar - Aşkın İbadet
Jale - Suçlusun
Mine Çayıroğlu - Yaz Zamanı
Murat İnce - Sevdim Seni
Mücahit Koçak - Unut Beni
Orçun - Seviyorum Seni
Tolga Özkan - Al Beni
Tuğrul Arsever - İlk Defa
Yakup Ekin - Senin Yolunda


***


KARMA ALBÜM 2


ŞARKILARI TOPLU OLARAK İNDİRMEK İÇİN TIKLA

ŞARKILARI TEK TEK İNDİRMEK İÇİN TIKLA



TRACK LIST


Ali Altay - Senden Başka Çarem Yok
Ata - Kadınım
Aydilge - Yalnız Değilsin
Aysun Kocatepe - Çık Hayatımdan
Barış - Aşk Kolay Değil
Cansu Koç - Gözlerin
Cem Yıldız ft. Adile Yadırgı - Yarım Bıraktın (şiirli)
Cihan Ölmez - Ama Sen Vurdun
Cüneyt Tek - Unutmayacak
Çağdaş Akman - Güneşin Olayım
Doa - Aşkım
Elçin - Vazgeçtim
Ferda Anıl Yarkın - Dargınım
Hazal - Sabret
Hülya Avşar - Senden Sonra
Jale - Gidiyorsun
Selçuk Şahin & Özlem Ay - Değmezmiş
Selçuk Ural - Affet
Tolga Özkan - Gülüm Yar
Tuğrul Arsever - Haram


***


KARMA ALBÜM 3


ŞARKILARI TOPLU OLARAK İNDİRMEK İÇİN TIKLA

ŞARKILARI TEK TEK İNDİRMEK İÇİN TIKLA



TRACK LIST


1-Nevi - Sensin
Ali Altay - Yalnızım Ben
Aylin Coşkun - Dönmez O
Ayşegül Pınar & Emrah Binici - Ölürüm
Cihangir - Pişmanlık
Cüneyt Tek - Yalan Mıydı
Elçin - Ağlamam Artık
Elif Karlı - Gel
Erkan Su - Senin Eserin
Ertuğ - Tek Yürek
Ferda Anıl Yarkın - Deli Gönlüm
Hazal - Sevdalım
Jale - Beni Hatırlarsın
Meyra - Pişman Değilim
Orçun - Bir Akşam
Reha - Unuttum Seni
Tolga Özkan - Ne Ederim
Toygar Işıklı - Gecenin Hüznü
Tugrul Arsever - Yalan
Zeynep Dizdar - Vazgeç Gönül

Hiç yorum yok: