27 Nisan 2008 Pazar

Anilar

ANILAR 21





ANILAR 21
Atilla Atasoy - Gözlerine Bakarken
Ayten Alpman - Arkadas
Belkis Özener - Hayat Sevince Güzel
Bora Ayanoglu - Kücük Hanim
Cem Karaca - Bana Istanbulu Anlat
Cihan Akerson - Ayrilsak Da
Emel Sayin - Öyle Sarhos Olsam Ki
Erol Büyükburc - Öp Beni
Gönül Yazar - Öpmeden Sarhos Oldum
Kenan Dogulu - Dönence
Meral & Zuhal - Cik Git Kolumdan
Muzaffer Uludag - Yildirimlar Olsun
Nükhet Duru - Haykiriyorum
Selcuk Ural - Tatli Yalan
Senay - Hayat Bayram Olsa
Zuhal Olcay Nisan Yagmuru


Sifre: 507




ANILAR 21








ANILAR 20






Ayhan Cakar - Ilk Asklar Unutulmaz

Bilgen Bengü - Kendine Iyi Bak
Emel Sayin - Kemanci
Ercan Turgut - Tövbe
Ersen - Kalbimdeki Aci
Gönül Akkor - Ayyas
Ilhan Irem - Kuklaci Amca
Kenan - Babalar
Lale Belkis - Neseli Günler
Mercedes - Kime Kaldi Bu Dünya
Muzaffer Uludag - Agliyorum
Nermin Candan - Olmaz Bu Is Olamaz
Pakize Suda - Ask Budur Iste
Salih Turhan - Sensizligimi Silmeliyim
Tanju Okan - Aglayan Gözlerk
Zuhal Olcay - Sus Duymasin
Sifre: 507



Dosyam Net den Indirmek Icin

---------------------------------------
ANILAR 20
---------------------------------------
Rapidshareden Indirmek Icin
---------------------------------------
ANILAR 20
---------------------------------------





ANILAR 18






ANILAR 18

Ajda Pekkan - Bang Bang
Alpay - Gardiyan
Emel Sayin - Aradigin Aski Buldunmu
Erol Büyükburc - Haydi Genclik Hop Hop
Fedon - Gel Artik
Gökben - Kiskanirim Seni Ben
Gülden Karaböcek - Agliyor Agliyorsun
Hayri Sahin - Ben Aski Ölümsüz Bilenlerdenim
Hülya Avsar - Hülya Gibi
Ilkay Akkaya - Seni Seviyorum
Kamuran Akkor - Teli Teli
Kayahan - Sokak Kedisi
Linet - Ölümsüz Ask
Marc Aryan - Dinle Yavrucugum
Mavi Cocuklar - Bir Gün Sen De Solarsin
Mina - Dön Bana
Nese Karaböcek - Gözyaslari Yalan Söylemez
Tony Cucchiara - Tatli Yalan
Sifre: 507


---------------------------------------
ANILAR 18
---------------------------------------




ANILAR 17






ANILAR 17

Cici Kizlar - Arkadas
Ertan Anapa - Bir Masal Söyle
Gönül Yazar - Ask Hikayesi
Gülderen Gül - Kül Kedisi
Hümerya - Unuttum
Ibo - Balonlarim Vardi
Ilhan Irem - Bos Ver Arkadas
Juanito - Para Ile Saadet Olmaz
Kirac - Bir Garip Ask Bestesi
Muazzez Ersoy - Felekten Bir Gece
Nese Karaböcek - Damarimda Kanimsin
Nigar Uluerer - Gümüs Gerdenlik
Nil Burak - Yalnìzìm Ben
Nurettin Rencber - Ayrilik Vakti

Sifre: 507





Primeload dan

---------------------------------------
ANILAR 17
---------------------------------------
Primeload Serveri Tamirde Ise Rapidshareden Altta
---------------------------------------
ANILAR 17
---------------------------------------




ANILAR 16






ANILAR 16

Atilla Yelken - Gözler Kalbin Aynasidir
Füsün Önal - Bunlar Da Gecer
Gönül Yazar - Arkadasimin Askisin
Gün ve Grup Durul Gence 5 - Aglaki (Hurt)
Hümerya - Unutulduk Bak Sevgilim
Ibrahim Tatlises - Eminem (Senfonik Ver.)
Ilhan Irem - Birlessin Bütün Eller
Ilkay Akkaya - Seni Seviyorum
Juanito - Sus Sus Sus
Murat Gögebakan - Cagri
Nese Karaböcek - Adini Anmayacagim
Nino de Murcia - Seni Beklerim Öptügün Yerde
Peppino
Di Capri - Affet Bilmedim Sevgilim
Rafet El Roman - Elimde Degil
Selami Sahin - Seninle Basim Dertte
Seyyal Taner - Sende Dans Et
Sifre: 507



Rapidshare den

---------------------------------------
ANILAR 16
---------------------------------------





ANILAR 15





ANILAR 15

Asu Maralman - Bal Gibi Olur
Cihan Akerson - Ayrilsak Da
Dario Morena - Deniz Ve Mehtap
Erkut Tackin - Beyaz Av
Esin Afsar - Sandigimi Acamadim
Funda - Affetmem
Füsun Önal - Insanciklar
Göktan - Eylül Aksami
Ömür Göksel - Ha 3 Gün Ha 5 Gün Sonra
Nesrin Sipahi - Yagmur Seninle Güzel
Nilufer - Selam Söyle
Saadet Sun - Yeter Ki
Sehrazat & Cömert Baykent - Söz Sevgilim Söz
Selcuk Alagöz - Malabadi Köprüsü
Semiha Yanki - Sicak Simsicaciksin
Zerrin Özer - Gönül

Sifre: 507






ANILAR 15






ANILAR 14





ANILAR 14

Alpay - Sensizligimin Sarkisi
Esin Afsar - Yagmur Yagmur
Esmeray - Unutama Beni
Güzin & Baha - Genclik Basimda Duman
Hümeyra - Sevdim Seni Bir Kere
Juanito - Bu Bir Baska Masal
M.F.Ü - Aglamak Geliyor Icimden
Melike Demirag - Hadi Canim Sen De
Mine Kürkcüoglu - Haftaya
Nilüfer - Ara Sira Bazi Bazi
Rana & Selcuk Alagöz - Nazlan Ma
Semiha Yanki - Seninle Bir Dakika
Serpil Barlas - Oldu Olanlar
Tanju Okan - Gözünde Yaslarla
Ümit Besen - Ben Aski Ölümsüz Bilenlerdenim
Yildirim Gürses - Kirik Kalp
Sifre: 507




ANILAR 14







ANILAR 12





ANILAR 12

Ajda Pekkan - Bir Kösede Yanliz
Ay-Feri - Ask Bitmesin
Ayla Algan - Selvi Boylum
Erol Evgin - Gelde Yanima
Esmeray - Gel Teskere Gel
Ferdi Özbegen - Yok Yok Yalan Deme
Gönül Yazar - Dönemez Ki Bana
Juanito - Kumsaldaki Izler
Mehmet Taneri - Bir Zamanlar
Mehmet Teoman - Hastane
Melike Demirag - Arkadas
Nil Burak - Birisine Birisine
Rana & Selcuk Alagöz - Öpmek Geldi Icimden
Suat Suna - O Lelli O Lelli
Ümit Besen - Deniz Ve Mehtap
Zafer Peker - Yalanmiydi
Sifre: 507




Rapidshare den

-------------------
ANILAR 12





ANILAR 10





ANILAR 10

Anna Maria David - Neseli Gencleriz Biz
Atilla Atasoy - Bir Gün Beni Ararsan
Ayla Algan - Hamsi Baligi Gibi
Erol Evgin - Ben Imkansiz Asklar Icin Yaratilmisim
Ferdi Özbegen - Eski Dostlar
Gonul Turgut - Uzuntuyu Birak Yasamaya Bak
Ilhan Irem - Anlasana
Kamuran Akkor - Reyhan
Kerem Yilmazer - Ah Sen Sen Sen Sen
Kirac - Gidiyorum
Lale Belkis - Ya Merhaba Ya Elveda
Murat Gogebakan - Unuturmuyum Sen
Özgünce Esintiler - Firata Dogru
Rafet El Roman - Seni Seviyorum
Secaattin Tanyerli - Ayrilik
Yasar - Bos Sokak

Sifre: AkinciDostlar





Rapidshare den

--------------------
ANILAR 10






ANILAR 9





ANILAR 9

Ajda Pekkan - Anlamadim Gitti
Ayten Alpman - Ömrüm Senindir
Bora Ayanoglu - Fabrika Kizi
Erol Büyükburc - Berdus
Ferdi Özbegen - Dilek Tasi
Ferdi Özbegen - Kandil
Ilham Gencer - Bak Bir Varmis Bir Yokmus
Kamuran Akkor - Mavi Boncuk
Leman Sam - Gül Güzeli
Nazar - Sevince
Nilüfer - Göreceksin Kendini
Nur Belda Yoldas - Bile Bile
Rana Alagöz - Dibi Dibi Da
Salim Dündar - Bosvere Bosvere
Tanju Okan - Benim Halkim
Üc Hürel - Bir Sevmek Bin Defa Ölmekmis
Sifre: 507




Rapidshare den

-------------------
ANILAR 9






ANILAR 8




ANILAR 8

Akrep Nalan - Karlar Düser
Beyaz Kelebekler - Hayirdir Insallah
Cem Karaca - Sen De Basin
Dario Moreno - Istanbulun Kizlari
Engin Evgin - Ah Dede Vah Dede
Ercan Turgut - Meyhanenin Kanunu
Fedon - EGO KESI - Karla Düser
Füsun Önal - Oh Olsun
Murat Gögebakan - Kara Sevda
Nazan Soray - Sana Merhaba Dedim
Nejat Yavasogullari - Yalniz Kalma Bu Dünyada
Nesrin Sipahi - Sensiz De Yasanirmis
Ömur Göksel - Seni Tanir Gibiyim
Rühcan Camay - Para Para Para
Sehrazat - Kelebek
Tanju Okan - Koy Koy Meyhaneci
Sifre: 507




Rapidshare den

--------------------
ANILAR 8






ANILAR 7




ANILAR 7


Ayla Algan - Ask Hikayesi

Bilgen Bengü - Söyle O Kimdi
Dario Moreno - Hatiralar Hayal Oldu
Esin Engin - Buruk Aci
Fedon - Asiginim
Gökben - Ask Dedigin Laftir
Hümerya - Otuzbes Yas
Kenan - Cilli
Lale Belkis - Knedi Düsen Aglamaz
Marc Aryan - Dünya Dönüyor
Mehmet Taneri - Yillardan Sonra
Murat Gögebakan & Cansu Koc - Kendim Ettim Kendim Buldum
Neco - Arkadasimin Askisin
Senay - Sev Kardesim
Tuerk 507 den El Sympathy
Yildirim Gürses - Genclige Veda
Sifre: 507




Rapidshareden Altta

-------------------
ANILAR 7






ANILAR 6





ANILAR 6

Ajda Pekkan - Sensiz Yillarda
Ayten Alpman - Memleketim
Banu - Unutulur
Cantekin - Dua
Cici Kizlar - Delisin
Dario Moreno - Deniz Ve Mehtap
Erol Evgin - Birde Bana Sor
Funda - Caresizim
Vahdet Vural - Ariyorum Gülüm
Yeliz - Yalan
Zaliha - Beklenmeyen Misafir
Zorbeyler - Gözümdeki Yaslarima
Sifre: Yabangülü




Rapidshare den

-------------------
ANILAR 6






ANILAR 5




ANILAR 5

Ay-Feri - Dünya Ne Yalan
Ayten Alpman - Son Bir Defa
Banu - Ölsemde Bir Kalsamda Bir
Cantekin - Ayrilmak Olmasa
Ertan Anapa - Sokagindan Gectim Dün Gece
Esmeray - Bir Park Biliyorum
Ferdi Özbegen - Yok Yok Yalan Deme
Gönül Turgut - Üzüntüyü Birak Yasamaya Bak
Tekgül Gözalan - Sensizde Yasanirmis
Turgay Melih - Calsam Bir Gün Kapini
Yesim - Olmaz Bölye Sey
Zeki Müren - Kulaklarin Cinlasin
Sifre: 507




Rapidshare den

-------------------
ANILAR 5





ANILAR 4






ANILAR 4

1. Adamo - Her Yerde Kar Var
2. Ece Ülker - Ask Zamani
3. Ercan Turgut - Parasiz Milyonerim
4. Fatih Kisaparmak - Eski Toprak
5. Gökhan - Hata Bende
6. Juanito - Kumsaldaki Izler
7. Lale Belkis - Cingene
8. Nesrin Sipahi - Hasret
9. Senay - Hayat Bayram Olsa
10.Yasar Güvenir - Sensiz Saadet Neymis
11.Yildirim Gürses - Sonbahar Rüzgarlari
12.Yildirim Gürses - Sonbahar Yapraklari
Sifre: Yabangülü




Rapidshare den

---------------------------------------
ANILAR 4
---------------------------------------






ANILAR 2



ANILAR 2
1. Ahmet Safak - Bu Aski Öldüremezsin
2. Alpay - Allahim Yeter
3. Arif Susam - Bir Daha Söyle
4. Cengiz Kurtoglu - Önce Bir Kac Damla Yas
5. Gökhan Abur - Yasak Ask
6. Mehemt Taneri - Ben Yabanci Degilim
7. Nil Burak - Benim Adim Sarkici
8. Yeliz - Bu Ne Dünya
9. Yesim Vatan - Degermiydi
10. Yildirim Gürses - Bir Garip Yolcu
11.Zeki Erdem - Beni Sevmek Yürek Ister
12.Zeki Müren - Seven Ne Yapmaz
Sifre: 507





---------------

Rapidshare den
---------------
ANILAR 2






ANILAR 1






1. Askin Nur Yengi - Yalanci Bahar

2. Ayten Alpman - Tek Basina
3. Bes Yil Önce Bes Yil Sonra - Asiginim
4. Cengiz Coskuner - Cik Git
5. Dj Bülent 86 - Sonbahar Rüzgarlari
6. Göksel - Ayrilik Günü
7. Mehmet Theoman - Hastane
8. Muazzez Ersoy - Kum Tanesi
9. Murat Gögebakan - Seninle Ilk Defa
10. Rüya Caglar - Cöpcüler
11.Yildirim Gürses - Güller Aglasin
12.Zeki Müren - Karla Düser
Sifre: 507





Rapidshare den

---------------------------------------
ANILAR 1

Hiç yorum yok: