17 Haziran 2008 Salı

Aglatan Sarkilar serisi PoP

AğLaTaN ŞaRKıLaR (Pop Klasikler) - PART I



Bu Kategoride Ünlü Şarkıcıların En Güzel Şarkıları Sizlere Sunulmuştur. Bu Kategoride Toplu Download Linki Olmayacaktır. Ancak İstek Üzerine Şarkı Sayısı 10'dan Fazla Olan Sanatçıların Şarkıları Toplu Olarak Upload Edilecektir. İstekleriniz Olursa Bu Konuya Cevap Vererek Yapabilirsiniz.

Örnek Vermek Gerekirse Şu Şekilde Yazmanız Yeterli: Rober Hatemo Şarkıları İçin Toplu Download Linki İstiyorum.




Şarkı Listesi Ve Tek Download Linkleri

Şarkıları tek tek indirmek için her kategoride belirtilen BAŞ HARFLERE tıklayınız. Şarkı isimlerine direk tıklarsanız indiremezsiniz!



A - TIKLA


Alex - Aşk Senin Adın

Alex - Bitti Demekle Bitmiyor

Alex - Çok Zor

Alex - Esirinim

Alex - Gözler Yalan

Ali Güven - Her Seven Kavuşmaz

Aşkın Nur Yengi - Ayrılmam

Aşkın Nur Yengi - Başka Bir Şey

Aşkın Nur Yengi - Biliyorum

Aşkın Nur Yengi - Çağırma Beni

Aşkın Nur Yengi - Elveda

Aşkın Nur Yengi - Göreceksin

Aşkın Nur Yengi - Hesap Ver

Aşkın Nur Yengi - İmkansızım

Aşkın Nur Yengi - Kader Utansın

Aşkın Nur Yengi - Kadere Sordum

Aşkın Nur Yengi - Kalpsiz

Aşkın Nur Yengi - Kara Çiçegim

Aşkın Nur Yengi - Karalım

Aşkın Nur Yengi - Sevdim Seni

Aşkın Nur Yengi - Sevgilim

Aşkın Nur Yengi - Susma

Aşkın Nur Yengi - Unutursun

Aşkın Nur Yengi - Vur Hadi Vur

Aşkın Nur Yengi - Yazık

Aşkın Nur Yengi - Yüreğim Ağlıyor

Aşkın Nur Yengi ft. Harun Kolçak - Benimsin

Ayça - Masum Pozisyon

Aylin Livaneli - Okulu Asardım

Ayna - Anlatmalıymış Meğer

Ayna - Garibim

Ayna - Gelincik

Ayna - Topraktan Ötesi Yok

Ayşegül Aldinç - Affetme Beni

Ayşegül Aldinç - Ağıt

Ayşegül Aldinç - Ah Sevdiğim

Ayşegül Aldinç - Al Beni

Ayşegül Aldinç - Beni Hatırla

Ayşegül Aldinç - Delipde Geçer

Ayşegül Aldinç - Gelmeyeceğim

Ayşegül Aldinç - Hayır

Ayşegül Aldinç - Sebep Olma

Ayşegül Aldinç - Sorma



B - TIKLA


Baha - Aşk Acısı

Baha - Aşkımız Bitmesin

Baha - Bir Damla Ateş

Baha - Gamzeler

Bendeniz - Ağlayayım mı

Bendeniz - Ah Bir Dönsen

Bendeniz - Aradım Aradım

Bendeniz - Bir Gün İstersin

Bendeniz - Birgün

Bendeniz - Bu Kadar mı Sevdin

Bendeniz - Canım Yandı

Bendeniz - Elveda Dedin

Bendeniz - Gönül Yareler İçinde

Bendeniz - Günahkarım

Bendeniz - Günahlar

Bendeniz - Güvendiğim Dağlara Kar Yağdı

Bendeniz - Hasret

Bendeniz - Helal

Bendeniz - İlk Aşkım

Bendeniz - İmkansiz

Bendeniz - İstemez Miydim

Bendeniz - İstemiyorum

Bendeniz - Kurtulamıyorum

Bendeniz - Kuşlara Sordum

Bendeniz - Sen Kaybettin

Bendeniz - Sevda Çiçeği

Bendeniz - Yalnızım

Bendeniz - Yangın Yeri

Bendeniz - Zaman

Bendeniz & Harun Kolçak - Biri Var

Bengü - Kalbim

Bengü - Sensiz Kaldım

Bengü - Unut Beni

Berksan - Aşka Mahkum

Berksan - İzin Ver

Berksan - Neden

Berksan - Susma

Berksan - Şehirde Ayrılık Var

Berksan - Unutamam

Berksan - Yabancı

Berksan - Yalancı Yaz



C-Ç - TIKLA


Candan Erçetin - Bu Sabah

Candan Erçetin - Daha

Candan Erçetin - Gokyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar

Candan Erçetin - Neden

Candan Erçetin - Olmaz

Candan Erçetin - Sensizlik

Candan Erçetin - Sitem

Candan Erçetin - Yalan

Çelik - Affet

Çelik - Aşk-ı Ferman

Çelik - Ayrılık

Çelik - Bu Kalp Seni Unutur mu

Çelik - Bu Şehirde

Çelik - Dilberim

Çelik - Doyamadım Gözlerine

Çelik - Elveda Diyemem

Çelik - Hani

Çelik - Hasret

Çelik - Hatırlasana Sevgilim

Çelik - Hercai

Çelik - Kim Daha Çok Seviyor

Çelik - Meyhaneci

Çelik - Öyle Bir Geçer Zaman Ki

Çelik - Senden Haber Yok

Çelik - Sevdan Gözümün Bebeği

Çelik - Silinmeyen Hatıralar

Çelik - Veda Etmem

Çelik - Yazıklar Olsun



D - TIKLA


Demet Akalın - Helal Olsun

Demet Akalın - Sebebim

Demet Akalın - Yanılmışım

Demet Akalın -Seven Kızın Romanı

Doğuş - Adımı Çok Anacaksın

Doğuş - Bazıları

Doğuş - Bunun Adına Yürek Derler

Doğuş - Güneşsiz Yarınım

Doğuş - Milyonda Bir

Doğuş - Yalancı

Doğuş - Yalnızım

Doğuş - Yan Yüreğim

Doğuş - Yemin Ettim

Düş Sokağı Sakinleri - Al Beni Yar

Düş Sokağı Sakinleri - Kan Revan İçindeyim

Düş Sokağı Sakinleri - Sevdan Bir Ateş



E - TIKLA


Emre Altuğ - Dur

Emre Aydın - Afili Yalnızlık

Emre Aydın - Belki Bir Gün Özlersin

Emre Aydın - Git

Emre Aydın - Hareket Vakti

Emre Aydın - Kim Dokunduysa Sana Ona Git

Erkin Koray - Çöpçüler

Erkin Koray - Sevince

Erol Büyükburç - Ben İmkansız Aşklar İçin Yaratılmışım

Ezginin Günlügü - Yan Kalbim

Ezginin Günlüğü - Gelen Benim

Ezginin Günlüğü - Mutlu Olmak Varken

Ezginin Günlüğü - Son Sigaram



F - TIKLA


Fatih Erkoç - Anı

Fatih Erkoç - Efkar

Fatih Erkoç - Ellerim Bomboş

Fatih Erkoç - Elvada Tatlım

Fatih Erkoç - Gitme

Fatih Erkoç - Korkmazdım

Fatih Erkoç - Sensiz Olamam

Fatih Erkoç - Sensiz Ömür

Ferda Anıl Yarkın - Sonuna Kadar

Ferda Anıl Yarkın - Üzülme

Ferhat Göçer - Aman

Ferhat Göçer - Aşkların En Güzeli

Ferhat Göçer - Cennet

Ferhat Göçer - Dön Diyemedim

Ferhat Göçer - Gidemem

Ferhat Göçer - İsyan

Ferhat Göçer - Sevgisiz Olmaz

Ferhat Göçer - Sevincim Ol

Ferhat Göçer - Vur Kadehi

Ferhat Göçer - Yangınım Büyük

Ferhat Göçer - Yastayım

Ferhat Göçer - Yolun Açık Olsun

Ferhat Göçer ft. Aslı Güngör - Kalp Kalbe Karşı

Feridun Düzağac - Dipteyim Sondayım

Feridun Düzağaç - Alev Alev

Feridun Düzağaç - Badi Parmağı

Feridun Düzağaç - F.D.

Fikret Kızılok - Başbaşa

Fikret Kızılok - Bu Kalp Seni Unutur Mu

Fikret Kızılok - Gidiyorsun

Funda Arar - Affet

Funda Arar - Ağla Kalbim

Funda Arar - Alagül

Funda Arar - Ay Doğmadan Gel

Funda Arar - Benim İçin Üzülme

Funda Arar - Cam Kırığı

Funda Arar - Dönemem

Funda Arar - Gurbet Kuşu

Funda Arar - Kaldırımlar

Funda Arar - Karaya Vuran Gemiler

Funda Arar - Kırık Düşler

Funda Arar - Neyse

Funda Arar - Özledim

Funda Arar - Seni Düşünürüm

Funda Arar - Seninim

Funda Arar - Sevda Yangını

Funda Arar - Sevgilerde

Funda Arar - Sonu Yok Bu Aşkın

Funda Arar - Yağmur

Funda Arar - Yalnızlık Durağı

Funda Arar - Yangın Yeri



G - TIKLA


Gece Yolcuları - Lanet Olsun

Gece Yolcuları - Unut Beni

Gece Yolcuları - Yaban Gülü

Gökhan Kırdar - Bile Bile

Gökhan Kırdar - Hayal Et

Gökhan Kırdar - Serseri Mayın

Gökhan Kırdar - Son Bir Kez

Gökhan Kırdar - Tutunamadım

Gökhan Kırdar - Üstüme Basıp Geçme

Gökhan Kırdar - Yağmur

Gökhan Kırdar - Yerine Sevemem

Göksel - Aşkın Bas Harfi-A

Göksel - Gönüllü Yazıldım

Göksel - Kaderime Ağlıyorum

Göksel - Kaybettim Seni

Göksel - Sabrettim

Göksel - Son Bir Şans

Göktan - Geri Dön

Göktan - Sen

Grup 84 (Hacettepeliler) - Kaderimde Buda Mı Vardı (Ellerin Nerde)

Grup Gündoğarken - Beni Aldatma

Grup Gündoğarken - Gördüğüme Sevindim

Grup Gündoğarken - Hayallerimi Bırak

Gülay - Affettim Seni

Gülay - Bir Sevgi Masalı

Gülay - Bırakamam

Gülay - Cesaretin Var Mı Aşka

Gülay - Sokaklar

Gülay - Yine gelirim

Gülben Ergen - Ayrılmam

Gülben Ergen - Yalnızlık

Gülşen - Adı Aşk Sebebimin

Gülşen - Anlayacaksın

Gülşen - Ayrılığın Düğünü

Gülşen - Bana Aşkından Öte Köy Yok

Gülşen - Be Adam

Gülşen - Ben, Güneş, Yıldızlar

Gülşen - Çelişki

Gülşen - Dayan Yüreğim

Gülşen - Kış Yaşattın



H - TIKLA


Hakan Peker - Beni Aldatma

Hakan Peker - Bir Seviyorum Bir Sevmiyorum

Hakan Peker - Geri Dönemem Asla

Hakan Peker - Günahlar

Hakan Peker - Hani Benimdin

Hakan Peker - Haydi Git

Hakan Peker - Hüzünler Kaldı Bende

Hakan Peker - Kolay Mı Unutmak

Hakan Peker - Korkular Başucumda

Hakan Peker - Rüzgar Esiyor İçimde

Hakan Peker - Sana Mecburum

Hakan Peker - Sende Atar Yüregim

Hakan Peker - Seninle Beraber Olmak (Efsane)

Hakan Peker - Seven Gider Mi

Hakan Peker - Unut Beni Sende

Hakan Peker - Vazgeçen Ben Değildim

Hakan Peker - Veda Busesi

Hakan Peker - Yalan Değil

Hakan Peker - Yapma

Hakan Peker - Yazık Etme

Haluk Levent - Ankara

Haluk Levent - Ayrılık

Haluk Levent - Bir Gece Vakti

Haluk Levent - Ela Gözlüm

Haluk Levent - Hani Benim Olacaktın

Haluk Levent - Nerdesin

Haluk Levent - Vefasız

Haluk Levent - Yeter Ki

Hande Yener - Acı Veriyor

Hande Yener - Armağan

Hande Yener - Bence Mutluyduk

Hande Yener - Bir İz Gerek

Hande Yener - Hayallerimi Bırak

Hande Yener - Savaş Sonrası

Hande Yener - Sen Anla

Harun Kolçak - Gitme Seviyorum

Harun Kolçak - Müptelayım Sana

Harun Kolçak - Veremem Seni

Harun Kolçak - Yeniden

Harun Kolçak & Bendeniz - Elimde Değil

Harun Kolçak ft. Aşkın Nur Yengi - Bile Bile

Harun Kolçak -Teslim Oldum

Hazal - Bozuyorum Yeminimi

Hazal - Sürgün Aşkımız

Hazal - Yalancı Sevda

Hilal Cebeci - İnşallah



I-İ-J - TIKLA


İlhan İrem - Yeter ki

İlhan Şeşen - Aşk Yalan

İlhan Şeşen - Ayrılığa Dayanamam

İlhan Şeşen - Dön Bana

İlhan Şeşen - Git Allah Aşkına

İlhan Şeşen - Öyle Bir Gittin Ki

İlhan Şeşen - Sarılınca Sana

İlhan Şeşen - Uzakta

İntizar - Ah Senin Küsmelerin

İntizar - Aklı Karalı

İntizar - Allahım Neden

İntizar - Beni Mektupsuz Koyma

İntizar - Bir Günün Bir Gününü Tutmuyor

İntizar - Bu Şehir Zalim

İntizar - Derin Derin

İntizar - Diyemiyorum

İntizar - Gece Nemi

İntizar - Sensiz Olamam

İntizar - Yağmurlar Canımı Alsın

İntizar - Yar Burdayım

İntizar - Zorba

Işın Karaca - Yetinmeyi Bilir misin

Jale - Beni Hatırlarsın

Jale - Gidiyorsun

Jale - Ne Anlarsın

Jale - Son Geceler

Jale - Unutacaksan Sevme

Jale - Üzgünüm



K - TIKLA


Kayahan - Adını Yazmışlar Gökyüzüne

Kayahan - Adresim Aynı

Kayahan - Allahım Neydi Günahım

Kayahan - Başıboş Saatlerde

Kayahan - Beni Anlamadın Ya

Kayahan - Bir Aşk Hikayesi

Kayahan - Bir Yemin Ettim

Kayahan - Cennet Kokulum

Kayahan - Emrin Olur

Kayahan - Esmer Günler

Kayahan - Geceler

Kayahan - İlk Değil

Kayahan - Nasıl Ayrılacağız (Slow vers.)

Kayahan - Olsaydım

Kayahan - Sarı Saçlarından Sen Suçlusun

Kayahan - Seni Seviyorum

Kayahan - Yine Bana Hasret Var

Kayahan - Yoksun Sen

Kenan Doğulu - Ağla

Kenan Doğulu - Ağlayamam

Kenan Doğulu - Aklım Karıştı

Kenan Doğulu - Aşk Oyunu

Kenan Doğulu - Aşkım Aşkım

Kenan Doğulu - Baş Harfi Ben

Kenan Doğulu - Belli Mi Olur

Kenan Doğulu - Ben Senin Herşeyinim

Kenan Doğulu - Benimle Kal

Kenan Doğulu - Bu Günüm Sensiz Geçti

Kenan Doğulu - Gül

Kenan Doğulu - Günah Değil Mi Bana

Kenan Doğulu - Hiç Bana Sordun Mu

Kenan Doğulu - İsyan Bu Haykırış

Kenan Doğulu - Kaç Kere Ağladım

Kenan Doğulu - Kitabını Yazdım Senin

Kenan Doğulu - Kurşun Adres Sormaz Ki

Kenan Doğulu - Olmaz

Kenan Doğulu - Pamuk

Kenan Doğulu - Şarkılarım Sana Doğru

Kenan Doğulu - Tutamıyorum Zamanı

Kerim Tekin - Akşamlar

Kerim Tekin - Bir Ölüm Var

Kerim Tekin - Haykırsam Dünyaya

Kerim Tekin - Kar Beyaz

Kerim Tekin - Kara Gözlüm

Kerim Tekin - Sensiz Olmaz

Kerim Tekin - Sözüm Yemindir

Kerim Tekin - Yine Beni Sev

Kıraç - Çeşminaz

Kıraç & Funda Arar - Yalnızlığın Şarkısı

Kubat - Gülüm (Acı Hayat)

Kubat - Yas



L - TIKLA


Lara - Ağla

Lara - Aşk

Lara - Kahretsin

Lara - Unut

Leman Sam - Anladım

Leman Sam - Aşkımdan Vazgeçme

Leman Sam - Ayak Sesleri

Leman Sam - Ayrılığa Dayanamam

Leman Sam - Ayrılık

Leman Sam - Ben Ağlarım Yane Yane

Leman Sam - Bilsem Ağlarım

Leman Sam - Daha Gidecek Yolumuz Var

Leman Sam - Gönül

Leman Sam - Gül Güzeli

Leman Sam - Güneş Topla Benim İçin

Leman Sam - Herneyse

Leman Sam - İlla

Leman Sam - Kıyamam Sana

Leman Sam - Leylim Ley

Leman Sam - Rüzgar

Leman Sam - Sarılsam Üşür Müsünüz

Leman Sam - Sevdaya İnanmışsan Eğer

Leman Sam - Sus Söyleme

Leman Sam - Terki Diyar

Leman Sam - Toprak

Leman Sam - Yarim

Levent Yüksel - Beni Benimle Bırak

Levent Yüksel - Beni Unutma

Levent Yüksel - Bu Gece Son

Levent Yüksel - Haram Geceler

Levent Yüksel - Hayat Dediğin

Levent Yüksel - Kadınım

Levent Yüksel - Kara Güneş

Levent Yüksel - Karaağaç

Levent Yüksel - Kırık Telli

Levent Yüksel - Med Cezir

Levent Yüksel - Sana Bir Kalp Bıraktım

Levent Yüksel - Sen Anla

Levent Yüksel - Tuana

Levent Yüksel - Unutama Beni

Levent Yüksel - Uslanmadım

Levent Yüksel - Yarabbim

Levent Yüksel - Yas

Levent Yüksel - Yeniden Başla

Levent Yüksel - Yeter Ki Onursuz Olmasın Aşk

Levent Yüksel - Zalim

Levent Yüksel - Zor Geliyor



M - TIKLA


Mazhar Alanson - Ah Bu Ben

Mazhar Alanson - Benim Hala Umudum Var

Mazhar Alanson - Yandım

MFÖ - Sarı Laleler

Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var

Mor ve Ötesi - Sevda Çiçegi

Mor ve Ötesi - Uyan

Mor ve Otesi & Şebnem Ferah - Küçük Sevgilim

Murat Başaran - Beddua

Murat Başaran - Sana Ölürüm

Murat Başaran - Sarmaş Dolaş

Murat Başaran - Seni Üzerler

Murat Başaran - Sevgi Dilenir Oldum

Murat Başaran - Vay Deli Gönlüm

Murat Başaran - Yaradır Yar

Murat Başaran - Yıkılsın Meyhaneler

Murat Başaran - Yine O Zalime Düştüm

Murat Başaran - Yok Canımın İçi

Murat Başaran - Zaman Geçer

Murat Göğebakan - Ay Yüzlüm

Murat Göğebakan - Gözleri Deniz Kokan Yarim

Murat Göğebakan - Karagözlüm

Murat Göğebakan - Karanfil Kokan Yarim

Murat Göğebakan - Ölmeye Geldim

Murat Göğebakan - Şimdi Sen Çok Uzaklarda

Murat Göğebakan - Yaralı

Murat Kekilli - Avara

Mustafa Sandal - Fıkra

Mutaf - Acıları Bana Yaz

Mutaf - Ayşa

Mutaf & Gülay - Hüküm

Hiç yorum yok: