17 Haziran 2008 Salı

Aglatan sarkilar serisi pop 2

AğLaTaN ŞaRKıLaR (Pop Klasikler) - PART II



Şarkı Listesi Ve Tek Download Linkleri

Şarkıları tek tek indirmek için her kategoride belirtilen BAŞ HARFLERE tıklayınız. Şarkı isimlerine direk tıklarsanız indiremezsiniz!




N - TIKLA


Nilgül - Giderim

Nilgül - Halimi Sorma

Nilgül - Kavuşacağız

Nilgül - Konuşamıyorum

Nilgül - Masal

Nilgül - Nafile

Nilgül - Nar-ı Aşk

Nilgül - Sen

Nilgül - Söze Nasıl Başlamalı

Nilgül - Yan Kalbim Yan

Nilgül - Yazımı Kışa Çevirdin

Nilgül - Yüreğimi Eller Dağladı

Nilufer - Çarem Benim

Nilufer - Herşey Biticek Bir Gün

Nilufer - Unut Gitsin

Nilüfer - Acılarla Son

Nilüfer - Ağlarım Gizlice

Nilüfer - Aşk Kitabı

Nilüfer - Benim İçin Öldun Artık

Nilüfer - Bırak Beni

Nilüfer - Boş Sokak

Nilüfer - Boşver

Nilüfer - Böyle Ayrılık Olmaz

Nilüfer - Çarem Benim

Nilüfer - Dokun Bana

Nilüfer - Dokunsalar Ağlarım

Nilüfer - Dönsen Bile

Nilüfer - Elveda

Nilüfer - Es Deli Rüzgar

Nilüfer - Esmer Günler

Nilüfer - Geceler

Nilüfer - Haram Geceler

Nilüfer - Hasret Çığlıkları

Nilüfer - Her Sevda Yeni Bir Veda

Nilüfer - Herşeyden Çok

Nilüfer - İnkar Etme

Nilüfer - İntizar

Nilüfer - Kavak Yelleri

Nilüfer - Neden

Nilüfer - Olmaz Olsun

Nilüfer - Seni Beklerim Öptüğüm Yerde

Nilüfer - Seni Seviyorum

Nilüfer - Sensiz Olmaz

Nilüfer - Sensiz Yıllarda

Nilüfer - Son Perde

Nilüfer - Tek Başına

Nilüfer - Unut Gitsin

Nilüfer - Yoksun

Niran Ünsal - Dağ Gibi

Niran Ünsal - Farzet

Niran Ünsal - Feryat

Niran Ünsal - Geçtim Dünya Hevesinden

Niran Ünsal - Gitme Gülüm

Niran Ünsal - İzin Ver

Niran Ünsal - Kalbim Seninle

Niran Ünsal - Kapına Gül Bıraktım

Niran Ünsal - Söyle

Niran Ünsal - Şarap Misali

Niran Ünsal - Zorlu Sevdam



O-Ö - TIKLA


Onur Mete - Adaletsiz Yar

Onur Mete - Bitmesin

Onur Mete - Seviyorum Belki Son Defa

Oya & Bora - Bana Bir Masal Anlat Baba

Oya & Bora - Giderim Bu Diyardan

Özcan Deniz - Anlayamadım

Özcan Deniz - Hediye

Özcan Deniz - Kal de

Özcan Deniz - Karşılıksız Aşk

Özcan Deniz - Kayboldum

Özcan Deniz - Nasip Değilmiş

Özcan Deniz - Ne Gezer

Özcan Deniz - Olmadı

Özcan Deniz - Sen Gidince

Özcan Deniz - Sevdanın Rengi

Özcan Deniz - Yanıma Gel

Özgün - Darağacı

Özgün - Elveda

Özgün - Yanarım

Özgün - Yokluğunun Zulmüne



P-R - TIKLA


Rafet El Roman - Affetmem

Rafet El Roman - Bana Sen Lazımsın

Rafet El Roman - Beni Affeder misin

Rafet El Roman - Birgün Olmazsam

Rafet El Roman - Bugün Anladım

Rafet El Roman - Bugün Aşık Oldum

Rafet El Roman - Dön Bebeğim

Rafet El Roman - Elimde Değil

Rafet El Roman - En Güzel Günler Senin Olsun

Rafet El Roman - Nerdesin

Rafet El Roman - Seni Seviyorum

Rafet El Roman - Sonunda Bitti

Rafet El Roman - Sorma Neden

Rafet El Roman - Sürgün (Kendimi Bildim Bileli)

Rafet El Roman - Umut

Rafet El Roman - Yalancı Sevgilim

Rafet El Roman - Yokluğun Bir Felaket

Rafet El Roman - Yüreğimle Seviyorum

Raga Oktay - Bir Aşk Bu

Raga Oktay - Bir Ömur Boyu

Raga Oktay - Bu Akşam

Raga Oktay - Haber Aldım

Raga Oktay - Haydi Bir Gün

Raga Oktay - Kimbilir

Raga Oktay - Sonsuza Kadar

Raga Oktay - Yollar

Rober Hatemo - Ağlama Bebeğim

Rober Hatemo - Ama Seni Sevdim

Rober Hatemo - Bensiz Ölmek Yoktu

Rober Hatemo - Beyaz ve Sen

Rober Hatemo - Cehennemi Kapattım

Rober Hatemo - Çiçeğim

Rober Hatemo - Dedim Ama Dinlemedin

Rober Hatemo - Elveda

Rober Hatemo - Gurur

Rober Hatemo - Kara Defter

Rober Hatemo - Ne Yazar

Rober Hatemo - Sen

Rober Hatemo - Sen Farklısın

Rober Hatemo - Sihirli Değnek

Rober Hatemo - Sözümü Tutamadım

Rober Hatemo - Tanrım

Rober Hatemo - Yorgun Düştüm

Rober Hatemo - Zor Gelir

Rober Hatemo ft. Yıldız Tilbe - Azılı Bela



S-Ş - TIKLA


Serdar Ortaç - Ayrılık İnsanlar İçin

Serdar Ortaç - Başardın Ağlatmayı

Serdar Ortaç - Çıkartacaksın

Serdar Ortaç - En Büyük Aşkım

Serdar Ortaç - İsmi Lazım Değil

Serdar Ortaç - Melek

Serdar Ortaç - Yapraklar

Serdar Ortaç - Yaz Yağmuru

Serdar Ortaç - Yürek Haini

Sertab Erener - Aldırma Deli Gönlüm

Sertab Erener - Aşk

Sertab Erener - Dargın Değilim

Sertab Erener - Gel Barışalım Artık

Sertab Erener - Gunahın Boynuma

Sertab Erener - Masal

Sertab Erener - Oyun bitti

Sertab Erener - Rüya

Sertab Erener - Sevdam Ağlıyor

Sertab Erener - Sır

Sertab Erener - Söz Bitti

Sertab Erener - Vur Yüreğim

Sertab Erener - Vurulduk

Sertab Erener - Yalnızlık Senfonisi

Sezen Aksu - Belalım

Sezen Aksu - Beni Unutma

Sezen Aksu - Biliyorsun

Sezen Aksu - Çocuklar Gibi

Sezen Aksu - Eskidendi Çok Eskiden

Sezen Aksu - Firuze

Sezen Aksu - Geri Dön

Sezen Aksu - Gidemem

Sezen Aksu - Gidiyorum

Sezen Aksu - Git

Sezen Aksu - Güllerim Soldu

Sezen Aksu - Gülümse

Sezen Aksu - Herkes Yaralı

Sezen Aksu - Herşeyi Yak

Sezen Aksu - Hükümsüz

Sezen Aksu - İstanbul İstanbul Olalı

Sezen Aksu - Kardelen (Orijinal Mix)

Sezen Aksu - Küçüğüm

Sezen Aksu - Masum Değiliz

Sezen Aksu - Onursuz Olmasın Aşk

Sezen Aksu - Perişanım Şimdi

Sezen Aksu - Sen Ağlama

Sezen Aksu - Seni Kimler Aldı

Sezen Aksu - Tutsak

Sezen Aksu - Tükeneceğiz

Sezen Aksu - Unut Beni

Sezen Aksu - Vazgeçtim

Sezen Aksu - Zalim

Sibel Alaş - Bilmiyorlar

Sibel Alaş - Gitti Giden

Sibel Sezal - Gece Ay Şahit

Sibel Sezal - Alışmak Kolay Değil

Sibel Sezal - Bakınca Gözlerine

Sibel Sezal - Bu Kalp Seni Unutur mu

Sibel Sezal - Deli Aşk

Sibel Sezal - Gönül

Sibel Sezal - Kaderimde Bu da Varmış

Sibel Sezal - Sen Varsın Orada

Sibel Sezal - Şu Halime Bak

Sibel Sezal - Yalan Degil

Soner Arıca - Adın Bahardı

Soner Arıca - Akşam Olmadan Gel

Soner Arıca - Beni Bırakma

Soner Arıca - Beni Unutma

Soner Arıca - Bu Mu Sevda

Soner Arıca - Deniz Gözlüm

Soner Arıca - Derbeder

Soner Arıca - Devlerin Aşkı

Soner Arıca - Gitme

Soner Arıca - Göz Bebeğimsin

Soner Arıca - Hasretinle Yandı Gönlüm

Soner Arıca - Kapını Çalan Benim

Soner Arıca - Kusursuz Aşk

Soner Arıca - Sebebim

Soner Arıca - Sen Giderken

Soner Arıca - Seviyorum

Soner Arıca - Vefasız

Soner Arıca - Yalnızım

Soner Arıca - Yüreğim Üşüyor

Soner Arıca & Okan Bayülgen - Ayrılık

Suat Suna - Dermansız Aşk

Şebnem Ferah - Bu Aşk Fazla Sana

Şebnem Ferah - Gözlerimin Etrafındaki Çizgiler

Şebnem Ferah - Vazgeçtim Dünyadan

Şebnem Ferah - Yağmurlar



T-U-Ü-V - TIKLA


Tan - Geçer

Tan - Ziyan

Taner - Affetmedim Kendimi

Taner - Aynı Perde

Taner - Bir Sana

Taner - İyi Yüreklim

Taner - Yardım Et

Tarkan - Dön Bebeğim

Tarkan - Gitti Geldi

Tarkan - İkimizin Yerine

Tarkan - İnci Tanem

Tarkan - Kış Güneşi

Tarkan - O'na Sor

Tarkan - Sarıl Bana

Tarkan - Söz Verdim

Tarkan - Unut Beni

Tarkan - Unutmamalı

Tarkan - Vazgeçemem

Tarkan - Yandım

Tarkan - Yine Sensiz

Üç Hürel - Bir Sevmek Bin Defa Ölmek Demekmiş



Y - TIKLA


Yakup Ekin - Ay Yalnız

Yakup Ekin - Bir Nefes

Yakup Ekin - Dön Bekliyorum

Yakup Ekin - Döneceksin

Yakup Ekin - Senden Sonra

Yakup Ekin - Unutursun

Yakup Ekin - Vazgeçiyorum

Yakup Ekin - Yalanmış

Yalın - Ben Bilmem

Yalın - Günaydın

Yalın - Herşey Sensin

Yalın - Meleklerin Sözü Var

Yalın - Sahte

Yalın - Zalim

Yaşar - Acıtmıyor Sevda

Yaşar - Aldanırım

Yaşar - Beni Koyup Gitme

Yaşar - Benim Bütün Rüyalarım Seninle

Yaşar - Boş Sokak

Yaşar - Gel Benimle

Yaşar - Hasret Ayazlar

Yaşar - Hatıralar Hayal Oldu

Yaşar - Koy Beni Gözlerine

Yaşar - Kör Bıçak

Yaşar - Sebepsiz Fırtına

Yaşar - Selvi

Yaşar - Sensiz Olmuyor

Yeliz - Dön Ne Olur

Yeliz - Yalan

Yeni Türkü - Çember

Yeni Türkü - İstersen

Yıldız Tilbe - Ama Evlisin

Yıldız Tilbe - Anlamak İçin

Yıldız Tilbe - Aşk Laftan Anlamaz ki

Yıldız Tilbe - Aşk Perest

Yıldız Tilbe - Aşkın Benden de Öte

Yıldız Tilbe - Aşkın Tek Sahibi Kendisiymiş

Yıldız Tilbe - Bir Benim Ol

Yıldız Tilbe - Buz Kırağı (Küçücüğüm)

Yıldız Tilbe - Çabuk Olalım Aşkım

Yıldız Tilbe - Çok Zor

Yıldız Tilbe - Dayan Yüreğim

Yıldız Tilbe - Değilsin

Yıldız Tilbe - Delikanlım

Yıldız Tilbe - Durma Git

Yıldız Tilbe - El Adamı

Yıldız Tilbe - Ne Yapsam Seviyorum

Yıldız Tilbe - Seni O Sanmıştım

Yıldız Tilbe - Sevdanın Tadı

Yıldız Tilbe - Sevdasına Düşmüşem

Yıldız Tilbe - Sevemedim Ayrılığı

Yıldız Tilbe - Sevmeyeceğim

Yıldız Tilbe - Sor

Yıldız Tilbe - Ummadığın Anda

Yıldız Tilbe - Vaz Geçtim

Yıldız Tilbe - Vursalar Ölemem

Yıldız Tilbe - Yalan mı

Yıldız Tilbe - Yar

Yıldız Tilbe - Yar Yar

Yıldız Tilbe - Yarabbim

Yıldız Tilbe - Yolumun İçinde

Yonca Lodi - Ağlaya Ağlaya

Yonca Lodi - Gel Beni Bul

Yonca Lodi - Hıçkırmalısın

Yonca Lodi - Saklanma

Yonca Lodi - Soyleyemedim



Z - TIKLA


Zafer Peker - Anlamazsın

Zafer Peker - Belli Olmaz

Zafer Peker - Biri Var

Zafer Peker - Diyemedim

Zafer Peker - Dönemem

Zafer Peker - Kendi Düşen Ağlamaz

Zafer Peker - Kolay Mı Ayrılmak

Zafer Peker - Sensiz Sabah Olmuyor

Zafer Peker - Yalanmıydı

Zafer Peker - Yalnızım 1

Zafer Peker - Yalnızım 2

Zerrin Özer - Anılarınla Gel

Zerrin Özer - Ben Seni Sevmeyi Sevdim

Zerrin Özer - Bir Gülü Sevdim

Zerrin Özer - Bırak Ellerimi

Zerrin Özer - Dur

Zerrin Özer - Hakkını Helal Et

Zerrin Özer - Kar Tanesi

Zerrin Özer - O Yaz

Zerrin Özer - Ölürüm Ben Sana

Zerrin Özer - Son Mektup

Zerrin Özer - Şimdi Uzaklardasın (Dön Gel)

Zerrin Özer - Yalan

Zerrin Özer - Yalvarma

Zerrin Özer & Kerim Tekin - Kar Beyaz

Zuhal Olcay - Ağlayamıyorum Bile

Zuhal Olcay - Ankara'da Aşık Olmak

Zuhal Olcay - Ayrılık

Zuhal Olcay - Beni Benimle Birak

Zuhal Olcay - Canım Seninle Olmak İstiyor

Zuhal Olcay - Hayallerim

Zuhal Olcay - Sevgisiz

Zuhal Olcay - Sus Duymasın

Zuhal Olcay - Yalnızlar Rıhtımı

Zuhal Olcay - Yalnızlığım

Hiç yorum yok: