17 Haziran 2008 Salı

Aglatan sarkilar arabesk 2

AğLaTaN ŞaRKıLaR (Arabesk) - PART II



Şarkı Listesi Ve Tek Download Linkleri



A

Adnan Şenses - Anlatamadım

Adnan Şenses - Kaderimin Oyunu

Adnan Şenses - Yıkıla Yıkıla

Ali Dizmen - Seninle Olmaz

Ali Osman Şahin - Canım Sevgilim

Alişan - Yalan Oldu

Alkan & Ersoy - Hiç Düşündün Mü

Alkan & Ersoy - Sen Olmazsan

Alkan & Ersoy - Seni Seviyorum

Ardıç - Deli Rüzgar

Arif Altunkaya - Sonsuz Aşkım

Arif Susam - Vazgeçmem Mümkün Olmasın

Atilla Kaya - Adını Yollara Yazdım

Atilla Kaya - Seviyorum

Ayaz Kaplı - Yanarım

Aydoğan Tayfur - Hani Gittin Ya

Azeri Kızı Günel - Ne olur Allahım

Azeri Kızı Günel - Yaralandım

Azize Gencebay - Bilmesin Felek



B

Baran - Yüz Karası

Barış Erdoğan - Sevdakar

Bilinmeyen - Allah'ın Varsa Dön Geri

Burak ft. İlayda - Ne Yeminler Bozdum Ben



C-Ç

Cankan - Acıların Tadındayım

Cankan - Anlamadım

Cankan - Bebeğim

Cankan - Canımı Veririm

Cankan - Dön

Cankan - Hani Nerde

Cankan - Unutuldun

Cankan - Yar Yar

Cihan Erman - Bulamazsın

Cihan Erman - Mor Akşamlar

Çılgın Sedat - Gitmesen Ya

Çılgın Sedat - Nelere Katlandı Bu Yürek



D

Derviş - Bize Ne Oldu

Derviş - Lanet Olsun

Derviş - Yaktın mı Beni



E

Ebru Gündeş - Demir Attım

Ebru Gündeş - Gidiyorum

Ebru Gündeş - Sabahlar Uzak

Ebru Gündeş - Seni Sevmediğim Yalan

Ebru Gündeş - Seni Unuturum

Ebru Yaşar - Geleceğim Yanına

Elif Altıntaş - Olmaz Yar

Elif Altıntaş - Senden Sonrası

Emel Sayın - Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun

Emel Sayın - Gidecegin Yere Beni de Götür

Engin Nursani - Benim Bana Sessizligim

Engin Nursani - Gizli Gizli

Engin Nursani - Resmini Yakdırma Bana

Erol Budan - Harabe Gönlüm

Ertuğrul Polat - Gittiğin O Gün

Esengül - Aşığım Bir Kuluna



F

Fatih Yeşilgül - Allah Canımı Alsın

Fatih Yeşilgül - Kalamaz Mıydın

Fatih Yeşilgül - Senle Açamam (Vers. 1)

Fatih Yeşilgül - Senle Açamam (Vers. 2)

Fatih Yeşilgül - Senle Açamam (Vers. 3)

Ferdi Gürses - Yalancı

Filiz - Dil Yarası

Fırat Kaba - Ayrılmam Senden

Fırat Kaba - Dağlar

Fırat Kaba - Elveda

Fırat Kaba - Küskünüm

Fırat Kaba - Layık Değilsin

Fırat Kaba - Sensiz Günler

Firuze - Yalnızım Dostlarım



G

Gamze Bulut - Ağır Gelmezdi

Gamze Bulut - O Benim Olsun

Gamze Bulut - Sensiz Akşamlar

Gaye - Adını Yollara Yazdım

Gökhanay - Defol Git

Güler Işık - Vururdum Seni

Günay - Gitme

Gürcan - Kefenin Olsun



H-I-i-J

Hakan Altun - Hani Bekleyecektin

Hakan Altun - Sende Ağla

Hakan Altun - Sensiz Yaşamayı Öğrendim

Hakan Altun - Yürek Ağlar Gözden Önce

Hakan Gürses - Gitme

Haktan - Bekleme Artık

Haktan - Seninle Yaşanmıyor

Haktan - Son Sözüm

Haktan - Yalan Olmaz

Halil Kandirli - Sormayın Derdimi

Hayri Şahin - Hayat Harcadı Beni

Himmet Ören - Seni Sevdim Bir Başıma

Hüner Coşkuner - Gidiyor



K-L

Kibariye - Seni Yazdım

Kul Mustafa - Hoşçakal Sevdiğim

Linet - Gönül

Linet - Kaderimin Oyunu

Linet - Sustum

Linet - Şeytan Diyor Ki



M-N

Meral Sezgin - Bir Şarkımız Vardı

Mücahit - Sen Varya Sen

Müge Zeren - İsyanım Gönlüme

Neşecik - Alın Yazım

Neşecik - Elveda Mutluluklar

Neşecik - Eyvahlar Olsun

Neşecik - Kim Ne Bilir

Neşecik - Sen Affetsen Ben Affetmem

Neşecik - Unutursun Diye

Neşecik - Vazgeçtim Senden



O-Ö

Özlem Özel - Ateşlerde Yanıyorum

Özlem Özel - Canım Yanar



P-R-S-Ş

Seda Sayan - Seni Seviyorum

Selenay - Aşk Düştüğü Yeri Yakar

Serdar - Neredesin Sen

Serpil Çakmaklı - Üzülmedim Ki

Serpil Efe - Aşk Kitabı

Sevda - Yaralama Yar

Seyyah - Git Artık (İstemem Seni)

Seyyah - Nereden Sevdim O Zalimi (şiirli)

Sinem İnci - Bir Sevenim Olur Elbet

Şahin - Ağla Yürekli Çocuk

Şahin - Yeminliyiz

Şahin Yücebaş - Senin Yüzünden



U-Ü

Uğur Bayar - Alacağım Var

Uğur Bayar - Sevmiyor



V-Y-Z

Veysel Saygılı - Sebepsiz Boş Yere

Veysel Saygılı - Sen Benimsin

Veysel Saygılı - Unuttun Mu

Yaşar İpek - Anlaşamadık

Yaşar İpek - Unut Gitsin

Yıldırım Caner - Hatırası Var

Yıldırım Caner - Son Defa Gel

Yıldız Tezcan - Bir Kulunu Çok Sevdim

Yıldız Tezcan - Diyemedim

Yıldız Tezcan - Ey Sevdiğim Nerdesin

Yıldız Tezcan - İkimizde Gururluyuz

Yıldız Tezcan - Kurumuş Bir Dal Gibiyim

Yıldız Tezcan - Mutlu Ol Yeter

Yıldız Tezcan - Unutulur Mu

Zeki Erdem - Gizli Yara

Zeki Erdem - Yaşamam Artık

Zeki Müren - Al Mendilim

Zeki Müren - Beklenen Şarkı

Zeki Müren - Kalbime Borçlusun

Zeki Müren - Susma

Zeki Müren - Yanımda Sen Olmayınca

Zeki Müren - Yorgunum

Hiç yorum yok: