28 Nisan 2008 Pazartesi

Tarik Tüfekci

TARIK TÜFEKCI - SALLA BENI [EMEL'IM]
====================================

Tarik Tüfekci - Ah DagLarum
Tarik Tüfekci - Ah VayLari
Tarik Tüfekci - Cayir Bicerum Cayir
Tarik Tüfekci - Ece
Tarik Tüfekci - EmeLim
Tarik Tüfekci - EnstrumentaL
Tarik Tüfekci - KapiLdum SevdaLuga
Tarik Tüfekci - Kora Döndürdün
Tarik Tüfekci - MackaLiyum MackaLi
Tarik Tüfekci - Nazar Boncugu
Tarik Tüfekci - SaLLa Beni
Tarik Tüfekci - Tadi Yok


TARIK TÜFEKCI - TAVANA VURACAGIM
================================

Tarik Tüfekci - Asiye
Tarik Tüfekci - El Diyemem
Tarik Tüfekci - Findik
Tarik Tüfekci - Gurbet (Senede Bir)
Tarik Tüfekci - Potbori
Tarik Tüfekci - Sevdinmi
Tarik Tüfekci - Tadi Yok
Tarik Tüfekci - Tavana Vuracagim
Tarik Tüfekci - Toto Loto
Tarik Tüfekci - Trabzonun Kizlari
Tarik Tüfekci - Tut Beni
Tarik Tüfekci - Var Sende


TARIK TÜFEKCI - YANDI YANDI
===========================

Tarik Tüfekci - Alo (Lazca))
Tarik Tüfekci - Alo (Remix)
Tarik Tüfekci - Ates Bacayi Sardi
Tarik Tüfekci - Bak Bana
Tarik Tüfekci - Bir Yolun Kenarina
Tarik Tüfekci - Canakkale Gecilmez
Tarik Tüfekci - Daldan Dala
Tarik Tüfekci - Ekmek Arasi
Tarik Tüfekci - Harabe Gönlüm
Tarik Tüfekci - Kol Basti
Tarik Tüfekci - Yakisir Ikimize
Tarik Tüfekci - Yandi Yandi
Tarik Tüfekci - Yazik Eyledim

Hiç yorum yok: