28 Nisan 2008 Pazartesi

Damarlar Karisik slow

1.Ismail Ve Yurtseven Kardesler - Hayatimi Mahvettin
2.Ismail YK - Hor Görme Garibi
3.Yurtseven Kardesler - Elimde degil
4.Yurtseven Kardesler - Umurumda degil
5.Cankan - Canimi Veririm
6.Arsiz ft. Sercan & Selcuk Sahin - Ich kann es nicht mehr ertragen [Süper Parca]
7.Muhabbet - Hasretinden
8.Kürsat - Suc Sende
9.Kerim - Yanildim
10.Bilinmeyen Sanatci - Annem[TAVISEYE EDERIM]
11.Ibrahim AKSOY - Dayanamam Gitme[Amatör Sarkici,TAVSIYE]
12.Hüseyin Tatli - Varligin Yeter
13.Erbey - Sevende Suc
14.Kücük Tulay - Annam
15.Unutabilsem [Gitar Version]
16.Davut Güloglu - Yarali Yürek Yarali
17.Ben Seni Sevdugumu
18.DoGuKaN - Hadi Yerime Koy Birin
19.DoGukaN - Hissettir Kokunu (DEMO)
20.DoGuKaN - Ilderde Belki
21.DoGuKaN - Yalan[TAVSIYE]
22.Amatörce Cekim[Benim Icin bi kiz cekmisti ]

INDIRMEK ICIN TIKLAYINIZ...
http://rapidshare.com/files/38116708...anaXs.rar.html


1.Arsiz feat.Selcuk Sahin - Gib mir Licht[TAVSIYE]
2.Arif Altunkaya - Msn Askim
3.Cankan - Anlamadim
4.Ceylan - Lanet Olsun
5.Emrah - Sokulsana
6.Emre Aydin - Kim Dokunduysa Sana Ona Git
7.Ertugrul Polat- Gittigin o Gun
8.Ibrahim Tatlises ft. Mahsun Kirmizigül - Kardeslik Turkusu
9.ismail Yk - Bu Sarkinin Sözleri Yok
10.ismail Yk - Seviyorum
[TAVSIYE]
11.Kucuk Ibo - Ayrilik Acisi
12.Kucuk Ibo - Kucuk Bir Kiz Cocugu
13.Muhabbet - Sen Istedin
14.Muhabbet feat.Megnum - Hasretinden
15.Oguz Yilmaz - Yasak Ask
16.Burhan Cacan - Yalan
17.Ali Aslan - Ah Gönlüm
18. Grup Seksendört - Ölürüm Hasretinle
19.Alpha Gun feat. Muhabbet - Verbotene Liebe[TAVSIYE]
20.Alpha Gun - Für Mutter
[TAVSIYE]
21.KGR-Music & Tuerkish Fighter - Her Gece[Amatör]


INDIRMEK ICIN TIKLAYINIZ...


http://rapidshare.com/files/38191637...anaXs.rar.html


1.Ankarali Turgut - Askta Gurur Olmaz
2.Arif Susam - sevdan yere batsin
3.Atilla Kaya - Sus
4.AYHAN ASAN - SENDE MI
5.Baris Akarsu - Adini Cikar Deliye
6.Davut Güloglu - Yalan Mi
7.DEVRAN CAGLAR - SAHTE SEVGILILER
8.Emrah - Baba
9.Emrah - Balmisin Ari Mi
10.Emrah - Tore
11.Emrah - Sen Affetsen Ben Affetmem
12.Ertugrul Polat - Ihanet
13.Ferdi Gürses - Yalanci
14.Gokhan Guney - Yaraladin beni


INDIRMEK ICIN TIKLAYINIZ...
http://rapidshare.com/files/38300793...anaXs.rar.html


1.DJYildirim - Nerelerdesin
2.DJYildirim Ft Sinem - Yagmur
3.DJYildirim Ft BeDDua - Gonul Yarasi (SONG 2007)
4.Yunanca - Nerdesin
5.BeLa ft. LiL C - Eski Günler
6.013-Suikast - Herzaman Kalbindeyim
7.Engin ft. Soulja - Annecim
8.DJ FERIT vs. Ilayda - Seni Cok Sevmistim ( REMIX )
9.DJ UGUR.A_feat_Adem - Sensizde Mutluyum Version
10.DJ UGUR.A_feat_Adem - Gidemem
11.Murat&Burak-Ben_Yasarken_Olmusum
12.Burak-Seninleyim
13.Burak&Murat-Artik_Benden_Ayrildin
14.Alişan - Sarı Güller (Sen Yaralı Ben Yaralı)
15.Hatice - Doyamiyorum
16.Hakan Altun - Sende Agla
17.Hakan Altun - Can Kusum
18.Hakan Altun - Aglamak Yok Yuregim
19.Yakup Ekin - Unutamam
20.Ibrahim Tatlises-Seni Sana Birakmam
21.MURAT KURSUN 2007 - Söylesen
22.MURAT KURSUN 2007 - Ben Yanayim
23.MURAT KURSUN 2007 - Iyiki Varsin


INDIRMEK ICIN TIKLAYINIZ...


http://rapidshare.com/files/38305260...anaXs.rar.html



1.ADNAN SENSES - ERKEKLER AGLAMAZ
2.Allahin Varsa Dön Geri
3.ANKARALI NAMIK - GoZLERIN AKLIMDA KALDI
4.ATİLLA KAYA - ADINI YOLLARA YAZDIM
5.AYHAN ASAN - SENDE MI
6.Bitmiyor geceler,Cilginim
7.CENGiZ iMREN - KOLAYMI
8.CENGİZ KURTOĞLU - GECE OLUNCA
9.Cengiz Kurtoglu-Gelirmi_Bilmem
10.CEYLAN - DÖN MARALIM
11.CIHAN ERMAN - CANIMA YETTI
12.DEVRAN CAGLAR - SAHTE SEVGILILER
13.Duman Oldum
14.Esref Ziya - Gelmedin
15.GÖNÜL AKKOR - AT KADEHI ELINDEN
16.Hayallerimi Yıktın
17.Murat Gögebakan-Yarali
18.NESE KARABÖCEK - ESKI DOSTLAR
19.Özlerken Seni
20.Yagmur - Olumune Sevmisim
21.Yalanmis
22.ZEKI MÜREN - ARIM BALIM PETEGIM



INDIRMEK ICIN TIKLAYINIZ...


http://rapidshare.com/files/38379145..._by_KanaXs.rar



1.Aysel Seker - Göcmen Kuslar
2.Cavit Karabey - Sana bir mektup yazdim
3.DEVRAN CAGLAR - HEP SEVECEGIM
4.EMEL SAYIN - BIR KULUNU COK SEVDIM
5.Emrah - Söylemek kolay
6.Firat Yigitbas - kutlarim seni
7.Gokhan Guney - Gülmek Benim Neyime
8.GURCAN - KEFENIN OLSUN[TAVSIYE]
9.Intizar - Beni mektupsuz koyma
10.Kader - Seviyorum
11.Kamuran Akkor - Atese Attin Beni
12.Kerim - Yanıldım
13.Muslum Gurses - Gitti gideli
14.[ISMI BILINMEYEN SANATCI] - O varya O[!!!TAVSIYE!!!]
15.Oguz Yilmaz - Nacar
16.Ramazan Sanli - Hayret
17.Selda Bagcan - Don Gel Birtanem
18.Sibel Can - Çakmak Çakmak
19.Sibel Can - Cemrem
20.Soner Arıca - kusursuz aşk (şiir)
21.Yildiz Tilbe-Yarabim

INDIRMEK ICIN TIKLAYINIZ


http://rapidshare.com/files/38614717...anaXs.rar.html


Hiç yorum yok: