28 Nisan 2008 Pazartesi

Altay in albümleri

***Anadoludan dünyaya***
adanalı
caney
çökertme
deryalar
dostum dostum
duğun halayı
fidayda
kalenın bedenlerı
kara uzum
koçari
lorke
mardin kapı
misket

***öyle olsun-2006***
evet
kader
kosa kosa
gozu kara
orgut
benı hatırla
oyle olsun
nerdesın
soz vermeyecektın
sabret
yanımda olsan

***seninle***
aşk
aşka geldım
dunya dunya
kıskananlar çatlasın
korkmadan sev
mor akşamlar
olmaz
rabbim
seni seviyorum
seninle
taş olursun
yavaş

***yolcu yolunda gerek***
bende özledim
bu gece barda
gönlümün sultanısın
gülüm benim
gülüm benim-rmx
kadehinde zehir olsam
kal bu gece
meleğim
varya-rmx
yalan dünya
yolcu yolunda gerek

***zor bulursun***
aklında tut
zor bulursun
yanımda olsan
e yani
koşa koşa
geçici dövme
öyle olsun
beni hatırla
kader

şifre: ppz_35

http://upshare.eu/?d=39387E8F13

Hiç yorum yok: