17 Mayıs 2008 Cumartesi

Selami Sahin




Selami Sahin - İyiki Varsın Canım ( 2004)

Selami Şahin - Canimsin Benim
Selami Şahin - Dokun Bana Dokun
Selami Şahin - Gidecegin Günü Söyleme
Selami Şahin - Haketmedim Ayriligi
Selami Şahin - Iyi Ki Varsin Canim
Selami Şahin - Lades Gibi Aklimdasin
Selami Şahin - Mualla
Selami Şahin - Ne Oldu Bize
Selami Şahin - Sen Özelsin
Selami Şahin - Yerin Dolmaz


DowLoand





Selami Sahin - Hastayim Sana(1985)


Selami Sahin - Hastayim Sana
Selami Sahin - Mümkün Degil
Selami Sahin - Tanimam Senden Baska
Selami Sahin - Bana Sen Gerek
Selami Sahin - Utan
Selami Sahin - Kaderi Zorlama
Selami Sahin - Ayirma Gözlerini
Selami Sahin - Biraz Daha Kal


DowLoand




Selami Sahin - İllede Sen (1995)


Selami Şahin - Ah Bu Özlem
Selami Şahin - Asılsız Dedikodular
Selami Şahin - Ben Sevdalı Sen Belalı
Selami Şahin - Beni Bekliyor
Selami Şahin - İllede Sen
Selami Şahin - Mapus Türküsü
Selami Şahin - O Bendim O Ben
Selami Şahin - Olacaksa Olsun
Selami Şahin - Seni Almasın Eller
Selami Şahin - Sensiz Bu Ev Çekilmiyor
Selami Şahin - Sırasımı Şimdi
Selami Şahin - Vur Beni Gideceksen


DowLoand




Selami Sahin - Iyı Dusun Sevgilim(1987)


Selami Sahin - Kadının Biri
Selami Sahin - Benmi İstedim
Selami Sahin - Doğrumu Sence
Selami Sahin - İyi Düşün Sevgilim
Selami Sahin - Kendine Gel
Selami Sahin - Maksadın Nedir
Selami Sahin - Mecburum Yaşamaya
Selami Sahin - Müjdeler Olsun
Selami Sahin - Sen Evlisin Ben Evli
Selami Sahin - Sevdiğim
Selami Sahin - Sürükler Beni Kaderim
Selami Sahin - Yarim Seni Unutamam


DowLoand




Selami Sahin - Özledim Herşeyini (1993)


Selami Şahin - Ah Seni Seni
Selami Şahin - Aşkımız Bitti Diyorsun
Selami Şahin - Aşkınla Sürgündeyim
Selami Şahin - Gel Bir Daha
Selami Şahin - Ne Ararsam Sende Var
Selami Şahin - Özledim Herşeyini
Selami Şahin - Saki
Selami Şahin - Seni Sevmediğim Yalan
Selami Şahin - Ya Gidersen
Selami Şahin - Yine Aklıma Düştün


DowLoand




Selami Sahin - Sarkilarim Ve Ben (Nostalji) (1997)


Selami Sahin - Seninle Basim Dertte
Selami Sahin - Gitme Sana Muhtacim
Selami Sahin - Seni Seviyorum Anliyormusun
Selami Sahin - Alismak Sevmekten Zor
Selami Sahin - Bos Vere Bos Vere
Selami Sahin - Tapilacak Kadinsin
Selami Sahin - Eskimeyen Dost
Selami Sahin - Sen Mevsimler Gibisin
Selami Sahin - Kadere Sikayetim Var
Selami Sahin - Sensiz Olmuyor


DowLoand





Selami Sahin - Selami Sahin 1


Selami Sahin - Acemi Aşiran Peşrevi
Selami Sahin - Aşıklar Tepesi
Selami Sahin - Ben Aşkınla Yanmışım
Selami Sahin - Canım Sevmek İstiyor
Selami Sahin - Dertler Meyhanesi
Selami Sahin - Divaneyim
Selami Sahin - İsyankar
Selami Sahin - Özlem Rıhtımı
Selami Sahin - Sen Mevsimler Gibisin
Selami Sahin - Sensiz İstemem
Selami Sahin - Sensiz Olmuyor
Selami Sahin - Seven İnsan Utanmaz
Selami Sahin - Unutma O Sabahı



DowLoand





Selami Sahin - Seni Çok Seviyorum (1988)


Selami Şahin - Allah Bilsin
Selami Şahin - Bir Fener Misali
Selami Şahin - Bitti Dediler
Selami Şahin - Dünyada Olmaz
Selami Şahin - Garip
Selami Şahin - Gel Avut Sevgilim
Selami Şahin - Seni Çok Seviyorum
Selami Şahin - Unuttum Seni
Selami Şahin - Vur Ha Gardaş
Selami Şahin - Yaz Sana Beni


DowLoand




Selami Sahin - Seninle Basim Dertte (Uzelli) (1983)


Selami Sahin - Ağladım
Selami Sahin - Aşk Yerine
Selami Sahin - Başım Dönüyor
Selami Sahin - Bir Akşam Üstü
Selami Sahin - Dünyamı Yıktın Başıma
Selami Sahin - Mutlu Olmak İsterdim
Selami Sahin - Nazar Boncuğu
Selami Sahin - Seni Seviyorum Anlıyormusun
Selami Sahin - Seninle Başım Dertte
Selami Sahin - Sevme Beni
Selami Sahin - Sevmesem Olmuyor
Selami Sahin - Tövbe
Selami Sahin - Ya Kulunu Ver
Selami Sahin - Yıllar Sonra


DowLoand




Selami Sahin - Sustur Allahım


Selami Şahin - Ayrilik Saati
Selami Şahin - Bos Vere Bos Vere
Selami Şahin - Buyuk Mesele
Selami Şahin - Cekilemem
Selami Şahin - Felekten Bir Gece
Selami Şahin - Iyi Bilirim
Selami Şahin - Ne Duamsin Ne Bedduam
Selami Şahin - Selim Ya Amar
Selami Şahin - Seni Dusunmeye Basladigimda
Selami Şahin - Sensiz Olmuyor
Selami Şahin - Sustur Allahim
Selami Şahin - Tanrim



DowLoand




Selami Sahin - Tapılacak Kadısın


Selami Şahin - Alistim Sana Birtanem
Selami Şahin - Ask Esiri
Selami Şahin - Be O Defteri Coktan Kapattim
Selami Şahin - Gitme Sana Muhtacim
Selami Şahin - Gozlerin Bir Silah
Selami Şahin - Özledim
Selami Şahin - Potpori
Selami Şahin - Sen Sus Gozlerin Konussun
Selami Şahin - Serefine Demeden Iciyorum
Selami Şahin - Tapilacak Kadinsin


DowLoand




Selami Şahin - 2000'e Merhaba (1999)


Selami Sahin - 01.içimi hoplatıyorsun
Selami Sahin - 02.sen oralı değilsin
Selami Sahin - 03.özlemin bir değirmen
Selami Sahin - 04.gözler sözleri anlatır
Selami Sahin - 05.hadi bana evet de
Selami Sahin - 06.dayan ey yüreğim
Selami Sahin - 07.al yeniden yarat beni
Selami Sahin - 08.sende kalmış
Selami Sahin - 09.al beni küçüğüm
Selami Sahin - 10.aklım sana takıldı kaldı



DowLoand


Selami Şahin - Yar Geliyor


01 - Ne Deyim
02 - Sen Olamazsin
03 - Yar Geliyor
04 - Unutmaya Mecburum
05 - Senden Vazgecmem
06 - En Son Duragim Sensin
07 - Isim Gucum Seni Sevmek
08 - Bak Sana Geldim
09 - Herseye Ragmen
10 - Golgen Bana Yeterdi



DowLoand



Selami Sahin - Aşk Biter Dostluk Bitmez


Selami Şahin - Ahbebine Ve Ayni (Arapça)
Selami Şahin - Alallatuud (Arapça)
Selami Şahin - Aşk Biter Dostluk Bitmez
Selami Şahin - Aşkın Kanunun
Selami Şahin - Derdim Demeye Geldim
Selami Şahin - Dünden Razıyım
Selami Şahin - Gözlerin Günahı
Selami Şahin - Hatalıyım Ben
Selami Şahin - İstanbula Veda
Selami Şahin - Sabır Taşı
Selami Şahin - Sevsinler Seni
Selami Şahin - Zalim


DowLoand


Selami Sahin - Gitme Sana Muhtacım


Selami Sahin - Alismak Sevmekten Zor
Selami Sahin - Ben Sevdali Sen Belali
Selami Sahin - Dayan Ey Yuregim
Selami Sahin - Gitme Sana Muhtacim
Selami Sahin - Gozler Sozleri Anlatir
Selami Sahin - Kadere Sikayetim Var
Selami Sahin - Ozledim Herseyini
Selami Sahin - Sen Evlisin Ben Evli
Selami Sahin - Seni Seviyorum Anliyormusun
Selami Sahin - Seninle Basim Dertte
Selami Sahin - Sensiz Olmuyor
Selami Sahin - Tapilacak Kadin
Selami Sahin - Vur Beni Gideceksen


DowLoand


Selami Sahin - Klasikler


Selami Şahin - Alışmak Sevmekten Zor
Selami Şahin - Boş Vere Boş Vere
Selami Şahin - Eskimeyen Dost
Selami Şahin - Gitme Sana Muhtacım
Selami Şahin - Kadere Sikayetim Var
Selami Şahin - Sen Mevsimler Gibisin
Selami Şahin - Seni Seviyorum Anliyormusun
Selami Şahin - Seninle Basım Dertte
Selami Şahin - Sensiz Olmuyor
Selami Şahin - Tapılacak Kadınsın


DowLoand


Selami Sahin - Sasirttin Beni (1991)


Selami Sahin - Paydos
Selami Sahin - Karanlıkta Bir Pencere
Selami Sahin - Hayatımın Rölü
Selami Sahin - Seni Hala Seviyorum
Selami Sahin - Deli Eder Beni
Selami Sahin - Sen Çok Severdin Diye
Selami Sahin - Stres
Selami Sahin - Yargılama Beni
Selami Sahin - Şaşırttın Beni
Selami Sahin - Ayrıldık
Selami Sahin - Gittin De Ne Oldu
Selami Sahin - Telesekreter


DowLoand
DowLoand



Selami Sahin - Sen sevdalı Ben Belalı


Selami Şahin - Aklim Sana Takildi Kaldi
Selami Şahin - Al Yeniden Yarat Beni
Selami Şahin - Anla Beni Kücügüm
Selami Şahin - Ben Sevdali Sen Belali
Selami Şahin - Dayan Ey Yuregim
Selami Şahin - Gozler Sozleri Anlatir
Selami Şahin - Hadi Evet De Bana
Selami Şahin - Icimi Hoplatiyorsun
Selami Şahin - Ozlemin Bir Deger
Selami Şahin - Sen Orali Degilsin
Selami Şahin - Sende Kalmis


DowLoand


Selami Sahin - Basimin Tatli Belasi(1990)

Selami Şahin - Başımın Tatlı Belası
Selami Şahin - Bedeli Var
Selami Şahin - Dertli Ud
Selami Şahin - Barışmak Zorundayız
Selami Şahin - Sor Beni
Selami Şahin - Suçlusun
Selami Şahin - Sensiz Olmadı
Selami Şahin - Eskilerden Kimler Kaldı
Selami Şahin - Bir Güneş Batışında
Selami Şahin - Gamzeli Kız


DowLoand



Selami Şahin - Ah Dünya


Selami Şahin - Duygularda
Selami Şahin - Ask Biter Dosluk Bitmez
Selami Şahin - Aska Saygi Kalmadi
Selami Şahin - Askin Kanunu
Selami Şahin - Ayrilik Neden Oldu
Selami Şahin - Cildirtma Beni
Selami Şahin - Derdimi Demeye Geldim
Selami Şahin - Gozlerin Gunahi
Selami Şahin - Her Gece Meyhanede
Selami Şahin - Ne Duamsin Ne Bedduam
Selami Şahin - Sana Muhtacim
Selami Şahin - Tanrim
Selami Şahin - Yoksulun Oykusu



DowLoand


Rar Şifreleri:Muammer-55

Hiç yorum yok: