17 Mayıs 2008 Cumartesi

Selahattin Bölük albümleri

SELAHATTIN BöLüK - BEST OF 2003
===============================

Selahattin Bölük - Ben Bende Degilim
Selahattin Bölük - Dayanamam
Selahattin Bölük - Iki Keklik
Selahattin Bölük - Neyleyim
Selahattin Bölük - Ruhumda Bir Sikinti Var
Selahattin Bölük - Senden Cektigim
Selahattin Bölük - Seninle Gülecegim
Selahattin Bölük - Yar Bulamadim
Selahattin Bölük - Yozgat Pinari


SELAHATTIN BöLüK - BU BEN MIYIM
===============================

Selahattin Bölük Bu Benmiydim
Selahattin Bölük Bölemedim Felek Ile Kozumu
Selahattin Bölük Neredesin Gel Sevgilim
Selehattin Bölük Karadagin Boz Yilani
Selehattin Bölük Meyro
Selehattin Bölük Ne Yaptimki Sana Ben
Selehattin Bölük Resmine Baktikca
Selehattin Bölük Sevdam
Selehattin Bölük Yalanci Sevdam
Selehattin Bölük Yardan Ayrilali
Selehattin Bölük Zalim Felek


SELAHATTIN BöLüK - DAYANAMAM HASRETINE- SEVDAM
==============================================

Selahattin Bölük - Bana Felek Vurmus
Selahattin Bölük - Bu Benmiyim
Selahattin Bölük - Dayanamam Hasretine
Selahattin Bölük - Gel Halimi Gör
Selahattin Bölük - Hayatimin Tadi Kacti
Selahattin Bölük - Iki Keklik Seke Seke
Selahattin Bölük - Meyro
Selahattin Bölük - Resmine Baktikca
Selahattin Bölük - Sevdam
Selahattin Bölük - Yalanci Güzel


SELAHATTIN BöLüK - MUTLUMUSUN - ISTE KAPINA GELDIM
==================================================

Selahattin Bölük - Ag Gelin
Selahattin Bölük - Atesine Yanarim
Selahattin Bölük - Avsar Guzeli
Selahattin Bölük - Daglarina Taslarina
Selahattin Bölük - Dert Bitmedi Ne Fayda
Selahattin Bölük - Incili Yazma
Selahattin Bölük - Iste Kapina Geldim
Selahattin Bölük - Mutlumusun
Selahattin Bölük - Ozur Diliyorum Senden
Selahattin Bölük - Surmeli


SELAHATTIN BöLüK - NEYLEYIM DüNYAYI
===================================

Selahattin Bölük - Ah Neyleyim Gönül
Selahattin Bölük - Alay Ettin Askimla
Selahattin Bölük - Hasretim Anam
Selahattin Bölük - Neyleyim Dünyayi
Selahattin Bölük - Türkmen Eli
Selahattin Bölük - Yar Bulamadim
Selahattin Bölük - Yar Güley
Selahattin Bölük - Yozgat Pinari
Selahattin Bölük - Yüzün Gülmesin


SELAHATTIN BöLüK - OLURUM BEN
=============================

Selahattin Bölük -1- Ölürüm
Selahattin Bölük -10- Biktim Bu Hasretten
Selahattin Bölük -2- Senin Yüzünden
Selahattin Bölük -3- Bilemezsin Sen
Selahattin Bölük -4- Ahu Bakislim
Selahattin Bölük -5- Ask Bumu Söyle
Selahattin Bölük -6- Neler Getirdin Basima
Selahattin Bölük -7- Bana Felek Vurmus
Selahattin Bölük -8- Bir Garip Agliyor
Selahattin Bölük -9- Divane


SELAHATTIN BöLüK - TERK ETTI SEVDIKLERIM
========================================

Selahattin Bölük - Bozok Yaylalari
Selahattin Bölük - Ey Zalim Felek
Selahattin Bölük - Gurbette Cile
Selahattin Bölük - Keziban
Selahattin Bölük - Perisan
Selahattin Bölük - Silami Özledim
Selahattin Bölük - Suna Gelin
Selahattin Bölük - Talihim Yok
Selahattin Bölük - Terk Etti Sevdiklerim
Selahattin Bölük - Utanmadinmi
Selahattin Bölük - Yanarim


SELAHATTIN BöLüK - VEFASIZ 2005
===============================

Selahattin Bölük - Agliya Agliya
Selahattin Bölük - Alay Ettin Askimla
Selahattin Bölük - Gitme Gülüm
Selahattin Bölük - Gönül Yaresi
Selahattin Bölük - Her Telefon Calinisinda
Selahattin Bölük - Muhanet
Selahattin Bölük - Nankor Sevgilim
Selahattin Bölük - Serseri
Selahattin Bölük - Topraklar Benim Basima
Selahattin Bölük - Vefasiz


SELAHATTIN BöLüK - VICDANSIZ
============================

Selahattin Bölük - Agla Sevgilim
Selahattin Bölük - Ankarada Yedim Taze Meyvayi
Selahattin Bölük - Bu Askin Kanunu
Selahattin Bölük - Develioglu
Selahattin Bölük - Ezanlar Bizim Icin
Selahattin Bölük - Sende Surunesin
Selahattin Bölük - Unutursun Diye
Selahattin Bölük - Vicdansiz
Selahattin Bölük - Yar Bana Dustu [u-H]
Selahattin Bölük - Yareliyem


SELAHATTIN BöLüK - YAGMA YAGMUR - SENDEN CEKTIGIM
=================================================

Selahattin Bölük - Ah Su Ayrilik
Selahattin Bölük - Beni Hatirla
Selahattin Bölük - Daglara
Selahattin Bölük - Gara Gazanlar
Selahattin Bölük - Garip
Selahattin Bölük - Kul Eyler Seni
Selahattin Bölük - Senden Cektigim
Selahattin Bölük - Seninle Gulecegim
Selahattin Bölük - Yagma Yagmur
Selahattin Bölük - Yozgatta Yayildi Aci Haberim


SELAHATTIN BöLüK - YARALAR BENI
===============================

Selahattin Bölük - Acmayin Pencereyi Esmesin Yeller
Selahattin Bölük - Akmayin Gözyaslarim
Selahattin Bölük - Bizim Eller
Selahattin Bölük - Eyvah Eyvah
Selahattin Bölük - Gurbet Yollari
Selahattin Bölük - Kara Gözlerin Icin
Selahattin Bölük - Makaram Sari Baglar
Selahattin Bölük - Nankör Sevgilim
Selahattin Bölük - Oy Nari
Selahattin Bölük - Sevda Yelleri
Selahattin Bölük - Uslanmadin Mi Sevgilim
Selahattin Bölük - Yaralar Beni
Selahattin Bölük - Yarim Yarim
Selahattin Bölük - Öyle Bir Fidan Ki


SeLahattin BöLük & 11 ALbüm & TikLa

Hiç yorum yok: