2 Mayıs 2008 Cuma

Mediha Demirkiran

MEDİHA DEMİRKIRAN

Ağla Gitar
Ağlar Gezerim
Agora Meyhanesi
Aşk Bu Değil
Aşkımı Bilmedin
Aşkın Kanunu
Aylar Geçiyor
Ayrılık Yarı Ölmekmiş
Bakışı Çağırır
Benim De Canım Var
Bir Bahar Akşamı
Bir Gün O Güzel Şad Edecek
Bir Gün Bilecek Misin
Bu Akşam Bütün Meyhanelerini
Bu Son Şarkımda Sen Varsın
Darıldın Mı Gülüm Bana
Ellerim Böyle Boş Mu
Gecenin Matemini
Gel Gitme Kadın
Gizli Aşk Bu
Gönlüm Aşkınla Sarhoş
Hasretim Sana
Hasta Kalbimde Yanan Derdi
Hatıralar
Huysuz Ve Tatlı Kadın
İçelim A Dostlar
http://rapidshare.com/files/11083602...RAN_1.rar.html

İçin İçin Yanıyor
İnleyen Nağmeler
İspanyol Meyhanesi
İzmirlim
Kara Kedi
Mahşerde Buluşuruz
Maziyi Düşündüm De Yoruldum
Nereden Sevdim O Zalim Kadını
Nihansın Dideden
Rüzgar Söylüyor
Sarmaşık Gülleri
Sen Benim Gönlümde
Senden Uzak Günlerim
Senelerce Aşkı Andım
Seninle Düştüm Dile
Sevemez Kimse Seni
Sevmek Acı Bir Arzu Derler
Unutulmaz Unutulmaz
Uzuyor Yıllar Gibi Dakikalar
Yalan Bütün Sözlerin Yalan
Yalan Yıllar
Yalancıdır Hep Aynalar
Yalnız Benim Ol
Yaşamaya Bak
http://rapidshare.com/files/11084596...RAN_2.rar.html

Hiç yorum yok: