2 Mayıs 2008 Cuma

Alâeddin Yavasca - TRT Seçmeler

Alâeddin Yavaşça - TRT Seçmeler

01 - Merhem koyup onarma - Acemaşiran
02 - Halimi bir kere takrir eylesem - Hüzzam
03 - İnleyen udum mu yoksa ben miyim - Hüzzam
04 - Kalbim kanıyor durmadan - Hüzzam
05 - Bu tatsız akşam saatinde ( hatıralar ) - Segah
06 - Bir nigâh et kahr ile sen - Saba
07 - Süzdükçe güzel gözlerini - Saba
08 - Gülzâra nazar kıldım - Uşşak
09 - Âşıkından sen nasıl bıktın - Uşşak
10 - Gülen gözlerinin manâsı derin - Hüseyni
11 - Kimseyi böyle perişan etme - Hicaz
12 - Ayrılık da zor değil - Hicaz
13 - Ümitsiz bir aşka düştüm - Hicaz
14 - Boğaziçi şen gönüller yatağı - Hicaz
15 - Sarı mimozamsın sen benim - Hicazkâr
16 - Dîl bir güzele meyletti - Rast
17 - Ne dert kalır ne hüzün - Nihavent
18 - Kedersiz hiç coşar,ağlar,taşar mı.. - Kürdilihicazkar
19 - Gurub etti güneş - Kürdilihicazkar
20 - Sevgi, deli gönülden gönüle - Muhayyerkürdi

Hiç yorum yok: