25 Nisan 2008 Cuma

Muhtesem Enstrümentaller

mÜzİklerİn Sonundakİ + İŞaretİnİ Tiklayin Download Çikacak Oradan İndİrİn


AÇIK BIRAK PENCERENİ
ADANANIN YEŞİLİ
AGLAR_GEZERIM_SAHILI
AKASYA
AKŞAM OLDU HÜZÜNLENDİM
AMAN SAKI
ANLADIM SEVMEYECEKSİN
ANLATILMAZ BİN DERTLE
ASKER OLDUM PIYADE
AT KADEHİ ELİNDEN
GÖNLÜM SEHER YELİ GİBİ



BAHAR
BELKI BIR SABAH GELECEKSIN
BEN GÜZELE GÜZEL DEMEM
BEN KÜSKÜNÜM FELEĞE
BEN YÜRÜRÜM YANE YANE
BİR BAHAR AKŞAMI
BİR DEMET YASEMEN
BİR GÜN
BİR ŞARKISIN SEN
BIR ZAMANLAR MAZIYE BAK
GÖKYÜZÜNDE YANLIZ GEZEN YILDIZLAR




melegin gozyaslari fon
memeikoglan fon
mustafa demirci sultanim
Muwashah
o erlerki fon
olmasaydi fon
playing by heart
prelude
salif keita folon
son selam enstrumental
temenos
the myrtoon




hababam sinifi fon
haki zamanlar 8
haki zamanlar 11
ham safar fon
hayat baglari enstrumental
hayat fahir atakoglu
iskilipli atif hoca fon
kazak atlari
kasidei burde dursun ali
karasu metin kahraman
kimse yokmu program fonu
love story




goksel baktagir bahar dusleri
ferfecir metin kahraman
babi esrar fon
cafeteria
cahit berkay hulya ayrilik
cografik
deniz feneri tanitim fon
ekmek teknesi bati
farjd
firat
gokhan kirdar kapali carsi
gul gazeli fon




UNUTULMAZ
UTOPİA!!s
Vassilis SALEAS & Mikis THEODORAKİS - Marina
Vassilis SALEAS & Mikis THEODORAKİS - The violent-coloure
Vassilis SALEAS & Mikis THEODORAKİS - When Iopen the door
VAZGEÇTİM
YADİGAR - Belkız Hanımın Konagı- (Enstrümantal)
YAĞMUR
YARIMSÖZ!!s
YEDİ KARANFİL 7 - BU GÜN
YEDİ KARANFİL 7 - DEVLERİN AŞKI
YEDİ KARANFİL 7 - HASTANE ÖNÜNDE İNCİR AĞACI
Zerda-Hüzzam


Hiç yorum yok: