25 Nisan 2008 Cuma

Altin Sarkilar Enstrümental



ALTIN ŞARKILAR 1
01. SENEDE BİR GÜN
Müzik: Şekip Ayhan Özışık Hicaz
02. AKŞAM OLDU HÜZÜNLENDİM
Müzik: Semahat Özdenses Uşşak
03. GÖNÜL AŞKINLA. GÖZYAŞI DÖKMEKTEN
Müzik: Selahattin İnal Rast
04. BAKMIYOR ÇEŞMİ SİYAH
Müzik: Hacı Arif Bey Nihavent
05. ASKER OLDUM PİYADE
Müzik: Anonim Hüzzam
06. BU NE SEVGİ AH... BU NE IZDIRAP
Müzik: Abdullah Yüce Hüzzam
07- BELKİ BİR SABAH GELECEKSİN
Müzik: Şekip Ayhan Özışık Rast
08- LEYLÂ BİR ÖZGECANDIR
Müzik: Sadettin Kaynak Segah
09- KIRMIZI GÜL DEMET DEMET
Müzik: Anonim Uşşak
10- NE DEMİŞTİN NİÇİN CAYDIN
Müzik: Selahattin Pınar
Kürdilihicazkar
11- NE BOŞ YERE YANMIŞIM
Müzik: Sadettin Kaynak Hicaz
12- ÇİLE BÜLBÜLÜM ÇİLE
Müzik: Sadettin Kaynak Muhayyer

http://rapidshare.com/files/91052092...rk_lar_-_1.rar



ALTIN ŞARKILAR 2
01. PİŞMAN OLURDA BİR GÜN
Müzik: İrfan Özbakır Hüzzam
02. SAMANYOLU
Müzik: Yılmaz Metin Bükey Segâh
03. YEMİN ETTİM BİR KERE
Müzik: Selahattin İnal Rast
04. YILDIZLI SEMALARDAKİ HAŞMET
Müzik: Sadi Hoşses Kürdilihicazkar
05. BİR DEMET YASEMEN
Müzik: Zeki Müren Nihavent
06. GÖKYÜZÜNDE YALNIZ GEZEN YILDIZLAR
Müzik: Teoman Alpay Nihavent
07- NE GÜNAH ETSE AÇILMAZ
Müzik: Alaaddin Yavaşça Hicaz
08- BAHARIN GÜLLERİ AÇTI
Müzik: Hasan Has Güler Rast
09- HİCRAN OKU SİNEM DELER
Müzik: Şevki Bey Hüseyni
10-ELBET BİR GÜN BULUŞACAĞIZ
Müzik: Mustafa Seyran Muhayyer Kürdi
11- AMAN SAKİ (KÜŞADE TALİİM)
Müzik: Şevki Bey Hüzzam
12- ANLADIM SEVMEYECEKSİN
Müzik: Selahattin Pınar Hicaz
13-HAM MEYVAYI KOPARILAR
Müzik: Anonim Muhayyer Kürdi

http://rapidshare.com/files/91056750...rk_lar_-_2.rar



ALTIN ŞARKILAR 3
01. BEN KÜSKÜNÜM FELEĞE
Müzik: Baki Duyarlar Rast
02. ELVEDA MEYHANECİ
Müzik: M.Yavuz Örten Hicaz
03. KİMSEYE ETMEM ŞİKAYET
Müzik: Serkis Efenli Nihavent
04. SÖYLEYEMEM DERDİMİ
Müzik: Şükrü Tunar Hicaz
05. UNUT BENİ KALBİMDEKİ
Müzik: Şükrü Tunar Rast
06. GURBETTEN GELMİŞİM YORGUNUM
Müzik: Selahattin Pınar- Gültekin Çeki Uşşak
07- YADELLER ALDI BENİ
Müzik: Sadettin Kaynak Hicaz
08- HAVADA BULUT YOK (Yemen Türküsü)
Müzik: Anonim Uşşak
09-SENDEN AYRI YAŞAYAMAM
Müzik: Hüseyin Coşkuner Rast
10- AĞLAR GEZERİM SAHİLİ
Müzik: Alaaddin Yavaşça Hicaz
11- BİZ HEYBELİDE HER GECE
Müzik: Yesari Asım Arsoy Sultan-ı Yegah
12- AT KADEHİ ELİNDEN
Müzik: Teoman Alpay Hüzzam

http://rapidshare.com/files/91060999...rk_lar_-_3.rar



ALTIN ŞARKILAR 4
01. ÖMRÜMCE HEP ADIM ADIM
Müzik: İrfan Özbakır Rast
02. NİÇİN BAKTIN BANA ÖYLE
Müzik: Sadettin Kaynak Uşşak
03. SENİ BEN ELLERİN OLSUN DİYE Mİ
Müzik: Baki Duyarlar Kürdilihicazkar
04. ELLERİM BÖYLE BOŞ MU KALACAKTI
Müzik: Şekip Ayhan Özışık Nihavent
05. MENEKŞE GÖZLERDE HİÇ VEFA YOKMUŞ
Müzik: Şekip Ayhan Özışık Hüzzam
06. ADANIN YEŞİL ÇAMLARI
Müzik: Şükrü Tunar Hüzzam
07- GÖNLÜM SEHER YELİ GİBİ
Müzik: Sadettin Kaynak Hüzzam
08- HER GECE YOLLARDA GÖZLEDİM SENİ
Müzik: Kasım İnaltekin Hüzzam
09-GECENİN MATEMİNİ
Müzik: Selahattin Pınar Hüzzam
10- BEN YÜRÜRÜM YANE YANE
Müzik: Selahattin Pınar Neva
11- İLTİMAS ETMEYE YARE VARINIZ
Müzik: Hacı Arif Bey Muhayyer
12- SALAR ÇALINIR ÇAMLICA'NIN
BAHÇELERİNDE
Müzik: Yesari Asım Arsoy Hicaz

http://rapidshare.com/files/91064585...rk_lar_-_4.rar



ALTIN ŞARKILAR 5
01. BİR BAHAR AKŞAMI
Müzik: Selahattin Pınar Hicaz
02. OLMAZ İLAÇ SİNE-İ SADPAREME
Müzik: Hacı Arif Bey Segah
03. ANLATILMAZ BİN DERT İLE
Müzik: Erdoğan Yıldızel Hicaz
04. BURASI AGORA MEYHANESİ
Müzik: İsmet Nedim Saatçi Kürdilihicazkar
05. KAPILDIM GİDİYORUM
Müzik:Kaptanizade Ali Rıza Bey Hicaz
06. KADEHİNDE ZEHİR OLSA
Müzik: Erol Sayan Muhayyer Kürdi
07- AÇIK BIRAK PENCERENİ
Müzik: Şekip Ayhan Özışık Hicaz
08- MENEKŞE GÖZLER HÜLYALI
Müzik: Yesari Asım Arsoy Uşşak
09-ENGİNDE YAVAŞ YAVAŞ
Müzik: Sadettin Kaynak Hicaz
10- NEREDEN SEVDİM O ZALİM KADINI
Müzik: Selahattin Pınar Kürdilihicazkar
11- İNLEYEN NAĞMELER
Müzik: Zeynettin Maraş Nihavent
12- YAR SAÇLARI LÜLE LÜLE
Müzik: Yesari Asım Arsoy Hicaz

http://rapidshare.com/files/93810379...rk_lar_-_5.rar



ALTIN ŞARKILAR 6
01. ÖMRÜM SENİ SEVMEKLE
Müzik: Yesari Asım Arsoy
02. Rast Peşrev / HAYAL DERYASINA
Müzik: Selahattin Pınar
03. GEÇTİ SEVDALARLA ÖMRÜM
Müzik: Şükrü Tunar
04. BEN GÜZELE GÜZEL DEMEM
Müzik: Sadettin Kaynak
05. Kanun Taksimi / BENİM YARİM GELİŞİNDEN BELLİDİR
Müzik: Sadettin Kaynak
06. HİCAZ PEŞREV
07- BU YAZ GECEN GÜNLERİMİZ
Müzik: Yesari Asım Arsoy
08- PERİŞAN SAÇLARIN
Müzik: Yesari Asım Arsoy
09-AKASYALAR ACARKEN
Müzik: Yesari Asım Arsoy
10- BİR ZAMANLAR MAZİYE BAK
Müzik: Şükrü Tunar
11- TEL TEL TARADIM
Müzik: Sadettin Kaynak
12- KARA BULUTLARI KALDIR ARADAN
Müzik: Sadettin Kaynak

http://rapidshare.com/files/93815164...rk_lar_-_6.rar

Hiç yorum yok: