18 Nisan 2008 Cuma

Kanarya Kardesler 6 albüm

Kanarya Kardesler - Ah Kalbim - Tadi Bambaska - Cevahir Tasimisan
Kanarya Kardesler - Alo Yanlis Numara
Kanarya Kardesler - Capkinimsin - Aski Yapmacikli Kiz - Evlenmem Ben
Kanarya Kardesler - Gözünüz Güzel Görsün
Kanarya Kardesler - Hülya
Kanarya Kardesler - Leblebi Koydum Tasa - Bilmem Ben - Narini
Kanarya Kardesler - Selement
Kanarya Kardesler - Sen Kendi Derdine Yan
Kanarya Kardesler - Önemlimi


KANARYA KARDESLER - ILK GOZ AGRISI (SASKIN)
===========================================

Kanarya Kardesler - Ay Beyaz Deniz Mavi
Kanarya Kardesler - Halimem
Kanarya Kardesler - Hülyamisin
Kanarya Kardesler - Ilk Göz Agrisi
Kanarya Kardesler - Kaciririm
Kanarya Kardesler - Manitami Beklerim
Kanarya Kardesler - Mavi Gözler
Kanarya Kardesler - Mis Mis
Kanarya Kardesler - Oldumu Yavrum Oldumu
Kanarya Kardesler - Sabah Ile Sabah Ile
Kanarya Kardesler - Saskin
Kanarya Kardesler - Sen Yoksun Diye
Kanarya Kardesler - Sende Seytan Tüyümü Var
Kanarya Kardesler - Seni Nasil Özledim


KANARYA KARDESLER - SEVDALIM
============================

Kanarya Kardesler - Ben Bir Telli Gelin Olsam
Kanarya Kardesler - Ben Sevdim Seni Bilmiyom
Kanarya Kardesler - Ben Yarime Neler Alayim.
Kanarya Kardesler - Cay Asagi Gül Düse
Kanarya Kardesler - Dost Baginin Meyveleri
Kanarya Kardesler - Düsünmeden Kanima Girdin
Kanarya Kardesler - Gülende
Kanarya Kardesler - Kime Kin Ettin
Kanarya Kardesler - Kurtar Yarab
Kanarya Kardesler - Mavi Mavi
Kanarya Kardesler - Salincaklar Sallansin
Kanarya Kardesler - Sevdalim
Kanarya Kardesler - Sinem Sinene Kurban
Kanarya Kardesler - Yaban Cicegi
Kanarya Kardesler - Yallah Soför


KANARYA KARDESLER 2 - SEV SEV 1986
==================================

Kanarya Kardesler - Adanaya Gel Izmire Gel
Kanarya Kardesler - Dünyada Dertler Böyle
Kanarya Kardesler - Elogludur Söyler Gecer
Kanarya Kardesler - Gelinmi Oldun
Kanarya Kardesler - Gönül Oyunu
Kanarya Kardesler - Gülüm Benim
Kanarya Kardesler - Musto
Kanarya Kardesler - Nazlim
Kanarya Kardesler - Ne Kaldi
Kanarya Kardesler - Sari Papuc Süslüdür
Kanarya Kardesler - Sev Sev
Kanarya Kardesler - Unutsada Unutamam
Kanarya Kardesler - Vay Benim Kötü Sansim


KANARYA KARDESLER 3 - BIR SEN VARSIN BIR DE BEN 1987
================================================== ==

Kanarya Kardesler - Amanini Yandim Taksi
Kanarya Kardesler - Bir Sen Varsin Bir De Ben
Kanarya Kardesler - Capkin
Kanarya Kardesler - Cik Ortaya Cik
Kanarya Kardesler - Gönül Bizim Ask Bizim
Kanarya Kardesler - Handan
Kanarya Kardesler - Kalbimdeki Serseri
Kanarya Kardesler - Marangozun Kizi Esma
Kanarya Kardesler - Potpori Siyah Percemlerin Bilalim Zim Zim
Kanarya Kardesler - Sarisinim
Kanarya Kardesler - Seni Sevsinler
Kanarya Kardesler - Sevdaliyim
Kanarya Kardesler - Sevmeli
Kanarya Kardesler - Sözlü Ciftetelli
Kanarya Kardesler - Öleydim


KANARYA KARDESLER 6 - DOST KERVANI 1996
========================================

Kanarya Kardesler - Alinda Yürü Salinda Yürü
Kanarya Kardesler - Ben Yarime Neler Alayim
Kanarya Kardesler - Benim Yarim Vanlidir
Kanarya Kardesler - Cag Asagi Gül Düse
Kanarya Kardesler - Cimdalli
Kanarya Kardesler - Deli Kiz Sinin Geliyor
Kanarya Kardesler - Düsünmeden Kanima Girdin
Kanarya Kardesler - Gecti Dost Kervani
Kanarya Kardesler - Güley
Kanarya Kardesler - Güzele Bak Güzele
Kanarya Kardesler - Kemerimin Tokasi
Kanarya Kardesler - Oglan Boynuma Dolan


Bütün LinkLer Burada
__________________
Arsivimin Bir Kisminin Listesini Dosya CC & FiLeShare den indirebiLir, isteginizi yapabiLirsiniz

Hiç yorum yok: