5 Mayıs 2008 Pazartesi

TRT SOLİSTLER

TV ÇEKİMİ DEĞİLDİR, ORİJİNAL KAYITLARDIR.


TRT SOLİSTLER 1


Acılarım Senden Vefalı Çıktı - Kutlu Payaslı
Adanin yesil camlari - A.Aslim Gorgun
Ağlamışım Gülmüşüm - Belkıs Dikmen
Aksam oldu huzunlendim ben yine - Alp Aslan
Anlatilmaz bin dert ile - Gönül Gündüz
Antalya - Suat Yıldırım
Artık Sevmeyeceğim- Nusret Yılmaz
Aşka merakım ezelden - Bekir Ünlüataer
Aşkımın İlkbaharı - Murat Bedavacı
Aşkın İçimde Rüya - Nurten Demirkol
Aşkınla Yana Yana - Ebru Gündeoğlu
Bahar Gelir Bülbül Öter - Elif Güreşçi
Bak yine geçti bahar - Cemile Uncu
Baska Soz Soylemem Asktan Yana Ben - Bekir Ünlüataer
Beni Ateşlere Salan - Elif Güreşçi

http://rapidshare.com/files/67773403/1.rar




TRT SOLİSTLER 2


Benim Sen Nemsin Ey dilber (Segah) - Hasan Gülseven
Benzemez Kimse Sana - Hilal Yüzer
Biliyorsun Bir Zamanlar - Turgay Kızıltuğ
Bin Yıldan Uzun Gecenin - Ayfer Er
Bir Bahar Akşamı Rastladım Size - Özer Uçar
Bir çapkın elinde oyuncak - Nilgün Abışka
Bir Garip Yolcuyum - Ayfer Er
Bir Garip Yolcuyum Hayat Yolunda - Ahat Uruk
Bir haber ver ey - Alp Aslan
Bir Kizil Goncaya Benzer Dudagin - Amir Ates
Bir Teselli Ver - Melda Kuyucu
Bu Ne Sevgi Ah - Metin Altay
Bu Yıl da Böyle Geçti - Kadri Şarman
Cana rakibi handan edersin - iknur Elbilsin
Değdi Saçlarıma - Kadri Şarman

http://rapidshare.com/files/67781805/2.rar





TRT SOLİSTLER 3



Deniz ve Mehtap - Tuğçe Becerikli
Dil Yaresini Andiracak Yare-(hicaz) - Hasan Gülseven
Dilhun Olurum Yad-I Cemalinle-(huzzam) - Gul Gore
Dillerde Söylenir Şarkımız - Nilgün Abışka
Edali Bir Yosma Kararim Aldi-(huseyni) - Hasan Gülseven
Eğilmez Başın Gibi - Bahadır Özüşen
Elbet Bir Gün Buluşacağız - Firdevs Tezcanlı
Elveda Ey Hatıralar - Ahat Uruk
Endülüs'te raks - Bekir Ünlüataer
Erdi bahar sardi yine - Hakan Özlev
Geçsin Günler Haftalar - Mualla Şentop
Gel Ha Bele-Koro-Bir Evler Yaptırdım-Deryalar - Ö.Eren
Gelmedin Bir Kereden Mada Neden-(ussak) - Gul Gore
Gitmesin Gözlerinden Pırıl Pırıl Arzular - Mualla Şentop
Gökyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar - Özer Uçar

http://rapidshare.com/files/67791790/3.rar




TRT SOLİSTLER 4



Gölgesinde Mevsimler Boyu Oturduğumuz - Metin Altay
Gönlümde Açmadan Solan Bir Gülsün - Mehsem Özşimşir
Gönlümün Şarkısını Gözlerinde Okurum - İsmail OIgay
Gönül Sayfam - Elif Güreşçi
Gözleri Aşka Gülen - Ümit Coşkun
Gunesin battigi yerde bir donulmez ufka gittin - Cansın Erol
Gül Ağacı Değilem Her Gelene Eğilem - Turgay Kızıltuğ
Gül yüzünde göreli(yar yelelelli) - Hakan Özlev
Gülüm Benim - Mehsem Özşimşir
Gün Be Gün Yaşanan - İsmail OIgay
Güz Gülleri - Nazlı Kanaat
Hancer-i askinla ey yar gönlüm üzre vurma hic - Ekrem Güyer
Hani O Bırakıp Giderken - Yahya Geylan
Hani O Bırakıp Giderken Seni - Neşe Öztaş
Hatırla Sevgili - Cemile Uncu

http://rapidshare.com/files/67807261/4.rar





TRT SOLİSTLER 5



Hicaz Potpuri - Ayşe Taş
Hicaz Potpuri - Nurten Demirkol
Hicaz Potpuri - Umut Akyürek
Hicaz Potpuri - Ayşe Taş
Hüzün - Remzi Oktar
iltimas etmeye yare variniz - iknur Elbilsin
İzmirli Kız - Nurten Demirkol
Kadehinde Zehir Olsa - Kevser Sönmez
Kadehinde Zehir Olsa - Mehmet Şafak
Kalbimde Gizli Bir Sevgili Arar - Ayfer Er
Kanatları Gümüş - Suat Yıldırım
Kimi dertten icermis - Alp Arslan
Kimseye Etmem Şikayet - Cemile Uncu
Kürdülihicazkar Sirto
Memleketim - Mehmet Özkaya

http://rapidshare.com/files/67818351/5.rar





TRT SOLİSTLER 6



Menekselendi Sular (nihavend) - Cemile Uncu
Meşesiz Dağlarda Meleyen Kuzu - Mehmet Şafak
Nasıl Geçti Habersiz - Belkıs Dikmen
N'ideyim Sahn-ı Çemen - Tülin Kuşoğlu
Nigah-ı Mestine Canlar - Ali Osman Akkuş
Nihavent Potpuri - Güler Basu Şen-Remzi Oktay
O Dudaklar Yine - Umut Akyürek
Olmaz ilac - iknur Elbilsin
Ölürsem Yazıktır - Suat Kılıç
Rast Potpuri - Nurten Demirkol
Sen Kimseyi Sevemezsin - Neşe Öztaş
Sen Nisansın Daha Ben Sarı Eylül - Kutlu Payaslı
Sen Sanki Baharin Gulusun-(huzzam) - Gul Gore
Senede bir gün - Alp Aslan
Seni Andim Bu Gece - Ceyda Okan

http://rapidshare.com/files/67833442/6.rar








TRT SOLİSTLER 7




Seni Ben Ellerin Olsun Diye mi Sevdim - Seçil Başer
Sensiz Geçen Seneler - Celal Abacı
Sıcak Bir Yaz Gününde - Nurten Demirkol
Sinemde Bir Tutuşmuş - Süheyla Doğansoy
Sonbahar Rüzgarları - Neşe Öztaş
Sorma Bana Nafile - Ayşe Taş
Sorma Bana Nafile - Belgin Erol
Sultaniyegah Oyun Havası
Şu gelen atli midir - Ekrem Güyer
Şu Gönlümü Yaralayan - Özgür Ulaş Doğanoğlu
Şu Güzeller Güzeli - Yahya Geylan
Taç Olsan Başıma - Rengin Uyar
Tam Otuz Yıl - Nurten Demirkol
Tel Tel taradim - Hakan Özlev

http://rapidshare.com/files/68008655/7.rar



TRT SOLİSTLER 8




Tuti-i Mucize Güyem - Hasan Eylen
Uyum - Suat Yıldırım
Yad Ile Gecmis Zamani Aglarim-(ussak) - Hasan Gülseven
Yadeller aldi beni - Hakan Özlev
Yalniz benim ol yüz -Alp Aslan - Klarnet taksim(salih caglar)
Yalnızca Sitem - Nurten Demirkol
Yanakların Çiçektir - Firdevs Tezcanlı
Yanık Ömer - Tülin Kuşoğlu
Yasemen - Umut Akyürek
Yıllar Sonra Rastladım Çocukluk Sevgilime - Yıldırım Gürses

http://rapidshare.com/files/68045356/8.rar


Rar şifre : mahoaga63

Hiç yorum yok: