24 Mayıs 2008 Cumartesi

Kültür Bakanlığı Klasik TSM Korosu - Klasik Eserler

Kültür Bakanlığı Klasik TSM Korosu - Klasik Eserler

KORO ŞEFİ
♦ Ender ERGÜN
SES SANATÇILARI
A.Mithat ÖZYILMAZEL , Adnan MUNGAN , Arif ÖZGÜLÜŞ , Arzu YÜZLÜER , Asuman ERCAN , Aykan ÖZGÜN , Aysel SÖNMEZ , Belma YAMANER , Berna SALGAR , F.Neşe AKÇA , Fatma APAYDIN , Fatma Ceyda UTANDI , Ferahnaz GÜNDOĞDU , Ferda SAĞLAM , Fettah CANKURTARAN , H.Ayfer ÇAĞLAYAN , H.Gürmen TÜRKAN , H.Hande ÇETİNKAYA , H.Sema KANAR , Hasan GÜLSEVER , Hülya KOCABALKAN , İlhan TAYLAN , M.Galip ÇOLAKOĞLU , M.Hakan HATAYLI , M.Hulusi YÜCEBIYIK , M.Meral GÖRGÜLÜ , M.O.Erol ÜNAL , Mehmet GÜNTEKİN , Muzaffer YAVUZ , Münip UTANDI , Nejdet ŞENOL , Nihat ERGİN , Nurgül GÖKTÜRK , Nurullah ŞAHİNÖZ , Recep ÇEVİR , S.Ufuk CABA , Sakine Sermin KAMBUR , Şehnaz UĞUREL , Vedat KOŞAR , Yıldırım ÖĞÜT , Yüksel DABAKOĞLU , Z.Demet GÜRSOY , Z.Nursel ERGÜN
SAZ SANATÇILARI
A.Serap ÇAĞLAYAN(Kanun) , Sermet KUTLUĞ(Viyolonsel) , Aziz Şenol FİLİZ(Ney) , B.Gamze Ege KÖPREK(Tanbur) , B.Mahinur ÖZÜSTÜN(Kemençe) , Birol YAYLA(Tanbur) , Fatoş AŞÇIOĞLU(Kemençe) , H.Samim KARACA(Ud) , Hacer TISOĞLU(Kanun) , İhsan ASLAN(Keman) , K.Fikret BERTUĞ(Ney) , K.Mustafa GÜVENKAYA(Ney) , Lütfiye ÖZER(Kemençe) , Mithat ARISOY(Keman) , Murat AYDEMİR(Tanbur) , N.Serhan AYTAN(Ud) , Nalan ÖZYASAN(Keman) , Osman Nuri ÖZPEKEL(Ud) , Yağmur Damla ÖZYİĞİT(Kemençe) , Yasemin Şehnaz AYAN(Kemençe) , Salih BİLGİN(Ney) , Taner SAYACIOĞLU(Kanun)


1


Ab u Tab ile Bu Seb Haneme Canan Geliyor
Acem Asiran Saz Semaisi-Misirli Ibrahim Efendi
Acildi Bahcede Guller
Ah Ki Kuned Kavm-i Be-Yakin
Ahteri Duskun Garib-u Asik-i Avareyim
Al Gonlumu Ayine-i Manadir Bu
Alis'imin Kaslari Kare
Aliverin Baglamami Calayim
Amed Nesim-i Subh Dem
Ask Atesi Sinemde Yine Sulfe Fesandir
Baharin Zamani Geldi
Bakma Sakin Benden Yana


http://lix.in/208103




2

Bayati Mevlevi Ayini

http://www.4shared.com/file/30151418.../KBKTSM_2.html




3


Be Gemici Gemici Kullan Dumeni
Ben Sana Mecbur Olmusum Gel Yavrucagim
Bi Vefa Bir Cesm-i Bidad Ne Yaman Aldatti Beni
Bin Can Ile Sevdim Seni
Bin Cefa gorsem Ey Sanem Senden
Bir Afet-i Mehpeyker Ile Nuktelerim Var
Bir Gunah Ettimse Cana Suzinak Oldum Yeter
Bir Hadise Var Can ile Canan Arasinda
Bir Sihr-i Tarab Nagme-i Sazindaki Tesir
Biya ki Kadd-i Tü Der Bag-i Can Nihal-i Menest
Biz Alude-i Sagar-i Badeyiz
Bu Gece Ben yine Bulbuleri Hamus Etdim
Bulbul-u Dil Ey Gul-i Rana Senindir Sen Benim
Came-i Surh Ile Sanma Lal-Gun Gelir
Can u Dilimiz Lutfu Keremkar Ile Ma'mur
Cikmaz Derun-i Dilden Efendim Muhabbetin
Cin-i Giysusuna Zencir-i Teselsul Dediler
Çözulme Zulfune Ey dil-Ruba


http://lix.in/eae173




4


Çözulme Zulfune Ey dil-Ruba
Dedim Ey Gonul Sultani, Aman Ey Canimin Cani
Dehr Olmada Bu sur Ile Mamur-i Meserret
Dok Zulfunu Meydane Gel
Du Cesmimden Gitmez Askin Hayali
Dun Gece Sende
Dustum Duseli Ask Oduna Ruz-i Ezelden
Emel-i meyl-i Vefa Sende de Var Bende de Var
Esir-i Zulfunum Ey Yuzu Mahim
Etdi O Guzel Ahde Vefa Mujdeler Olsun
Evc-ara Pesrev - Dil Hayat Hanim
Evc-Ara Saz Semaisi - Dil-Hayat Hanim
Ey Gonca Denen Har-i Elem Canima Gecdi
Ey Gonca-i Nazik Tenim
Ey Mehlika Ey Gul-Beden
Gecti O Gamli Eyyam-i Serma
Gelince Hatt-i Muanber O Meh-Cemalimize
Gelse O Suh Meclise
Gitti De Gelmeyiverdi
Gonul Adli Bulbulum Var, Yar Olmaga Gul Istiyor
Gonuller Ugrusu Bir Yar-i Bi-Amanim Var
Gorsem Seni Doyunca, Doyunca Seni Gorsem

http://lix.in/83e451






5


Gozumde Daim Hayal-i Cana
Gul Yuzlulerin Sevkine Gel Nus Edelim Mey
Guldu Aciildi Yine Gul Yuzlu Yar
Gulle Hem-Bezm-i Visaliz Gerci Har Olsak Da Biz
Gulzara Nazar Kildim virane Misal Olmus
Gurub Etdi Gunes Dunya Karardi
Hayal-i Yare Degme, Girye Dursun
Hemise Dilde Suhan Elde Saz Karimdir
Her Dilden Ol Meh Calmiyor
Her Gordugu Periye Gonul Muptela Olur
Izmir'in Icinde Vurdular Beni
Kanun Taksimi - Taner Sayacioglu
Kanun Taksimi Taner Sayacioglu
Kanun Taksimi-Hacer Tisoglu
Kanun Taksimi-Taner Sayacioglu
Karcigar Kocekler, Bulbul Olsam, Gel Derim Gelmez Yanima, Benliyi Aldim Kacaktan
Karsidan Yar Gule Gule
Keman Taksimi - Yilmaz Ozer
Keman Taksimi-Cahit Peksayar
Keman Taksimi-Ihsan Aslan
Kemence Taksimi-Resat Uca
Kemence Taksimi-Resat Uca - 2
Kucuksu'da Gordum Seni
Kusade Sinesi Bilmem Ki Bir Sehasi Mi Var

http://lix.in/16c64d



6

Mahur Pesrev-Gazi Giray Han
Mahveder Her Neseyi Uftadelik Dildadelik
Misalini Ne Zemin u Zaman Gormustur
Nazli Nazli Sekip Gider O Guzel Ceylan
Nerelerde Kaldin Ey Serv-i Nazim
Neva Kar Gulbun-i Iys Midemed Sak-i Gulizar Ku
Ney Taksimi - Mustafa Guvenkaya
Ney Taksimi-Fikret Bertug
Nice Bir Bulbul-i Nalan Gibi Feryad Edeyim
Nice Bir Ey Suh-i Cihan Ask Ile Nalan Olayim
Nicin Terk Eyleyip Gittin A Zalim
Nideyim Sahn-i Cemen Seyrini Cananim Yok
Nihan Ettim Seni Sinemde Ey Mehpare Canimsin
Nihavent Pesrevi-Tanburi Buyuk Osman Bey
Niyaz-i Nagme-i Dil Yare Bi-Zeban Okunur
O Gul Endam Bir Al Sale Burunsun Yurusun
O Gulun Gecti Guzellik Cagi
Ok Gibi Hublar Beni Yaydan Yabana Attilar

http://lix.in/e747b0




7


Ol Gonca Dehen Bir gul-i Handan Olacaktir
Olduk Yine Bu Sevk Ile Mesrur-i Meserret
Pek Sevdim Efendim Seni Gayetle Begendim
Pence-i Gamdan Azad Kil Harab Gonlumu Abad Kil
Rast Getirip Fend Ile Seyretti Humayi
Saki Cekemem Va'zi Zarifaneyi, Bos Ko
Sana Layik mi Ey Gul Ten
Sarahaten Acaba Soylesem Darilmaz mı
Saydeyledi Can u Dilimi Sah-i Cihanim
Sazkar Pesrevi-Kantemiroglu
Sen Bu Yerden Gideli Ey Saci Zer
Sinede Bir Lahza Aram Eyle Gel Canim Cani
Sol Cennetin Irmaklari Akar Allah Deyu
Sultan-i Yegah Pesrevi-Kanuni Haci Arif Bey
Suzup Suzup de Ey Melek O Cesm-i Nim-Habini
Tahir Buselik Saz Semaisi-Kema-i Riza Efendi
Tut-i Mucize Guyem Ne Desem Laf Degil

http://lix.in/b5a098



8

Ud Taksimi - Samim Karaca
Ud Taksimi-Osman Nuri Ozpekel
Uskudar'a Gider Iken Aldi da Bir Yagmur
Varm-i Hacet Soyleyim Ey Gul-Tenim
Vucud Ikliminin Sultanisin Sen
Yandim Deminden Agyar Elinden
Yine Bir Gul-Nihal Aldi Bu Gonlumu
Yine de Kaynadi Costu Daglarin Tasi
Yine Zevrak-i Derunum Kırılıp Kenara Dustu
Zamani Var ki Her Bezmim Anarsin

http://lix.in/f85a87


Rar şifreleri : mahoaga63

Hiç yorum yok: