18 Mayıs 2008 Pazar

Hasan Yilmaz- İstanbul'un Babası






Albüm İçeriği


1 - İstanbul'un Babası
Söz: Taner Olgun - Müzik: Fatih Doğaner
2 - Adamım
Söz-Müzik : Mehmet Gedik
3 - Ya Al Beni
Söz - Müzik : Ali Rıza Ödemiş
4 - Gazla Güzelim
Söz - Müzik Hasan Yılmaz
5 - İstanbul Ağlıyor
Söz - Müzik : Tugay Bozyiğit
6 - Ufolar Alemi
Söz : Hasan Yılmaz - Müzik : Mustafa İpekçioğlu
7 - Alemci
Söz : Ayhan Polatkan - Müzik Mustafa İpekçioğlu
8 - Mutlumusun Diyemedim
Söz - Müzik : Mersinli İsmail
9 - Ayşe
Söz - Müzik : Murat Güneş
10 - Eksik Etek
Söz : İlknur Tekin - Müzik : Gökhan Doğanay
11 - Adım Adım 14 Adım
Söz - Müzik : Orhan Çağlayan
12 - Aşkımıza Leke Sürdün
Söz : Kemal Araboğlu - Müzik : Muhittin Önder
13 - Atalar Bilmişler
Söz - Müzik : Taner Olgun




DownLoad Link

Upshare Link

http://www.upshare.eu/download.php?i...C13&setlang=tr

Hiç yorum yok: