3 Mayıs 2008 Cumartesi

Gül deste

1. GÜL-DESTE - Bir ateşim yanarım 'Hicaz' (4:22)
2. GÜL-DESTE - Dil şad olacak diye 'Hicaz' (3:56)
3. GÜL-DESTE - Anladım sevmeyeceksin 'Hicaz' (5:08)
4. GÜL-DESTE - Hançer-i aşkınla ey yar 'Hicaz' (2:33)
5. GÜL-DESTE - Son ümidim de bitti 'Hicaz' (4:02)
6. GÜL-DESTE - Kanun Taksimi (1:48)
7. GÜL-DESTE - Ruhuma gecenin matemi doldu 'Nihavend' (3:24)
8. GÜL-DESTE - Bahar bitti Güz bitti 'Nihavend' (6:16)
9. GÜL-DESTE - Senden uzak günlerim 'Rast' (4:07)
10. GÜL-DESTE - Bana nasıl vazgeç dersin 'Rast' (3:24)
11. GÜL-DESTE - Tanbur taksimi (1:33)
12. GÜL-DESTE - Ne günah etse açılmaz 'Hicaz' (3:12)
13. GÜL-DESTE - Ümitsiz bir aşka düştüm 'Hicaz' (3:17)
14. GÜL-DESTE - Artı bu solan bahçede 'Hicaz' (5:30)
15. GÜL-DESTE - Ağlar gezerim sahili 'Hicaz' (4:14)
16. GÜL-DESTE - Boğaziçi 'Hicaz' (3:42)



http://www.badongo.com/file/3537989

GÜL-DESTE - Ney Taksimi
GÜL-DESTE - Söyleyemem derdimi 'H.caz'
GÜL-DESTE - Sevmiyorum seni artık 'Hicaz'
GÜL-DESTE - İstanbul'da Boğaziçi'nde 'Hicaz'
GÜL-DESTE - Gölgesinde mevsimler boyu 'Hicaz'
GÜL-DESTE - Kapıldım gidiyorum 'Hicaz'
GÜL-DESTE - Nasıl geçti habersiz 'Hicaz'
GÜL-DESTE - Tanbur Taksimi
GÜL-DESTE - Sorma bana nafile 'Kürdili-Hicazkar'
GÜL-DESTE - Çamlar arasında 'Kürdili-Hicazkar'
GÜL-DESTE - Ne senin aşkına muhtaç 'Kürdili-Hicazkar'
GÜL-DESTE - Seni ben ellerin olsun diye mi sevdim 'Kürdili-Hicazkar'
GÜL-DESTE - Çiçek nedir görmeden 'Kürdili-Hicazkar'
GÜL-DESTE - Yaylı tambur Taksimi
GÜL-DESTE - Ayrılmak ne kadar zor 'Nihavend'
GÜL-DESTE - Bir ihtimal daha var 'Nihavend'
GÜL-DESTE - Gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar
GÜL-DESTE - Dün gece saz meclisine 'Nihavend'




http://www.badongo.com/tr/file/3547283

Hiç yorum yok: