30 Mayıs 2008 Cuma

fasli sarkilar 5 cd




CD 1: 1. Sen Sanki Baharın Gülüsün / Hüzzam 2. Açmam Açama / Hüzzam 3. Kanun Taksimi 4. Unut Beni / Rast 5. Can-ı RaKibi Handan Edersin/ Kürdilihicazkar 6. Avuçlarımda Hala / Kürdilihicazkar 7. Sönmez Artık Yüreğimde / Uşşak 8. Ud Taksimi / Uşşak 9. Gamzedeyim Deva Bulmam / Uşşak 10. Mehyaplı Gecelerde / Uşşak 11. Dersini Almışta Ediyor Ezber / Uşşak 12. Şimdi uzaklardasın / Uşşak 13. Ayva Çiçek Açmış / Uşşak 14. Bu Akşam Gün Batarken Gel / Uşşak 15. Yanıyor Mu Yeşil Köşkün Lambası / Hicaz 16. Gülşen-i Hüsnüne / Hicaz

CD 2: 1. Geçti Sevdalarla Ömrüm / Hüseyni 2. Şarap Mahzende Yıllanır / Hüseyni 3. Duydum ki unutmussun / Hüseyni 4.Bir Demet Yasemen / Nihavend 5. Aksam oldu huzunlendim / Hicaz 6. Şarkılar Seni Söyler / Nihavend 7. Yaralarım Çok Derin / Nihavend 8. Klarnet Taksimi 9. Tuti-i Mucize / Segah 10. GÖNÜL AŞKINLA GÖZYAŞI DÖKMEKTEN / Segah 11. FARFARA / Segah 12. BENDEN AYRILSAN DA / Segah 13. Beklerim Hergün / Hüzzam 14. İndim Havuz Başına / Hüzzam 15. SARI GÜLÜM VAR BENİM / Hüzzam 16. Kanun Taksimi 17. O YEŞİL GÖZLERE LEYLAM/ Kürdilihicazkar 18.Seni sevda Çiçegi/hicaz

CD 3: 1. Bir Ihtimal Daha Var / Nihavend 2. KÜP İÇİNDE AYRANIM / Nihavend 3. Yine Bu Yılda Sensiz / Nihavend 4. Belki Bir Sabah Geleceksin / Rast 5. Akşam Oldu Hüzünlendim / Uşşak 6. DUYDUM Kİ AĞLIYORSUN / Uşşak 7. YARALARIM ÇOK DERİN / Muhayyer 8. ANAM / Kürdilihicazkar 9. İstanbul’dan Üsküdara / Kürdilihicazkar 10. ÇOK GECELER BEKLEDİM/ Muhayyer

CD 4: 1. Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim / Segah 2. Ömrümün Son Demi / Hüzzam 3. Beklerim Hergün / Hüzzam 4. Indim Havuz Başına / Hüzzam 5. Karam / Hüzzam / Rast 6. Senden Ayrı Yaşayamam / Rast 7. Sensiz Kalan Gönlümde / Rast 8. Bir Gönül Vardı Bende / Rast 9. Kimseye Etmem Şikayet / Nihavend 10. Hatırla Ey Peri / Nihavend 11. Bu Akşam Bütün Meyhaneleri / Kürdilihicazkar 12. Unutulmuş Ne Varsa

CD 5: 1. Sakayik / Saba 2. Darıldın mı Gülüm Bana / Nihavend 3. Aksaraydan Geçerken / Nihavend 4. Arabaya Taş Koydum / Hisarbuselik 5. Catilmis Kaslarinla Kime Dusman Gibisin / Kürdilihicazkar 6. Kadifeden Kesesi / Kürdilihicazkar 7. Karşıada’da İzmir’in Gülü / Kürdilihicazkar 8. Mendilimin Yeşili / Kürdilihicazkar 9. Meyhanelerde Aksam oldu / Saba 10. Yangın Olur Biz Yangına Gideriz / Mahur 11. Rast Oyun Havası / Karcığar 12. Sarıyerin Ortasında / Hüzzam 13. Telgrafın Tellerine Kuşlar mı Konar/ Hüzzam 14. Üsküdar’dan İstanbul’a / Rast 15.Nihansın Dideden/Rast 16.Bu Kış Hanım İstanbul’a Taşındı/Uşşak 17.Sefalar Getirdiniz/Kürdilihicazkar

İndir: Cd1 I Cd2 I Cd 3 I Cd4 I Cd5

Şifre: indirfull.com

Hiç yorum yok: