1 Mayıs 2008 Perşembe

ANILARA YOLCULUK-2

Atilla YELKEN - Dostum Dostum

(45'lik plak)

Buyrun Link : http://www.upshare.eu/?d=E5E86CEC8

*********************************

Sen Olmasan (45'lik Plak)


Beyaz Beyaz (Minareci 4384)

Atilla YELKEN - Aramızda Engel Var
Atilla YELKEN - Beyaz Beyaz -
Atilla YELKEN - Biliyorsun Bir Zamanlar
Atilla YELKEN - Büyüleyen GÖzlerinle
Atilla YELKEN - Care Degil
Atilla YELKEN - Deldi De Geçti
Atilla YELKEN - Gelsen Ne Olur
Atilla YELKEN - Gülmek Sana Yakışıyor
Atilla YELKEN - Hayalde Gör
Atilla YELKEN - Hele Hele Bak
Atilla YELKEN - Konuşsana Bir Tanem
Atilla YELKEN - Kurban Olayım
Atilla YELKEN - Sevdigimi Biliyorsun
Atilla YELKEN - Suc Bende
Atilla YELKEN - Yalan Sevmemişsin


Felekten Bir Gece

Atilla YELKEN - Agora Meyhanesi
Atilla YELKEN - Azeri Potpori
Atilla YELKEN - Beni Canımdan Ayırdın
Atilla YELKEN - Gözlerimde Bir Renk & Güller Dudaklar & Ka
Atilla YELKEN - Gündüzüm Seninle Gecem Seninle
Atilla YELKEN - Hangi Şarkı
Atilla YELKEN - Her Halinle Her Şeyinle Güzelsin
Atilla YELKEN - Sabuha
Atilla YELKEN - Saçlarım Agarmadan
Atilla YELKEN - Sarı Kurdelem Sarı & Doktorun Hapı & Yesi
Atilla YELKEN - Sevemez Kimse Seni & Sebepsiz Ayrılık
Atilla YELKEN - Tatlı Sevgilim & Yıldızlarin Altında & Gi
Atilla YELKEN - Yandim Cavus & Bursa'nin Ufak Tefek Tasla
Atilla YELKEN - Yine Yakmis Yar Mektubun Ucunu


Gözler Kalbin Aynasıdır

Atilla YELKEN - Ağlama
Atilla YELKEN - Aşkımınn Senedi
Atilla YELKEN - Beyaz Gemi
Atilla YELKEN - Dert Hamalı
Atilla YELKEN - Felketen Bir Gece
Atilla YELKEN - Gözler Kalbin Aynasıdır
Atilla YELKEN - Her Yerde İzimiz Var
Atilla YELKEN - Mihrabim Diyerek
Atilla YELKEN - Ne Olur
Atilla YELKEN - Ne Yapsak Ne Etsek


Nikahsız Aşk

Atilla YELKEN - Aşkı Kim İcat Etti
Atilla YELKEN - Deryalar
Atilla YELKEN - Doğru Mu Sence
Atilla YELKEN - İkimizin Yerine
Atilla YELKEN - Nikahsız Aşk
Atilla YELKEN - Özlüyorum Istanbul'umu
Atilla YELKEN - Şarkımı Senin İçin Yazdığımı Bilseydin
Atilla YELKEN - Sen Hic Yasamamissin
Atilla YELKEN - Senin Olmaya Geldim
Atilla YELKEN - Sitem
Atilla YELKEN - Yanakların Çicektir
Atilla YELKEN - Yudum Yudum
Atilla YELKEN - Zeytin Gözlüm


Senden Öğrendim

Atilla YELKEN - En Güzeli
Atilla YELKEN - Hangi Şarkı
Atilla YELKEN - İnanmasan Bile
Atilla YELKEN - Istersen
Atilla YELKEN - Keyfimizden İçmiyoruz
Atilla YELKEN - Mum Işıgında
Atilla YELKEN - Olmadi Baştan
Atilla YELKEN - Öyle De Yanmışız Böyle De
Atilla YELKEN - Senden Ögrendim
Atilla YELKEN - Soyle Sevmedin Mi
Atilla YELKEN - Tanrı'nın Emriyle Olsun


Tarabya'dan Sevgilerle

Atilla YELKEN - Bir Cennettir Bu Dünya
Atilla YELKEN - Bir Sevenim Olmadı
Atilla YELKEN - Dogru Mu Sence
Atilla YELKEN - Mutlulugu İşte
Atilla YELKEN - Mutluluklar Bizden Yana
Atilla YELKEN - Öyle Yeşil Gözleri Vardı
Atilla YELKEN - Sen Giderken
Atilla YELKEN - Seni Sordum Yok Dediler
Atilla YELKEN - Sevda Gözlüm
Atilla YELKEN - Sis Yandi Kebap Yandi
Atilla YELKEN - Telefonumu Bekle
Atilla YELKEN - Yağdır Mevlam Su



Sevgi ve Saygılarımla



ANILARA YOLCULUK

Harika bir ses,anlamlı söz,his,uyum,harika ritim,sıfır hata (ses,sazlar ve ritimler ve kayıt),türküyü dinlerken alıp götüren cinsinden...

ANILARA YOLCULUK


Yaşar SARIKAYA

Dön Garip

Yaşar SARIKAYA - Arpa Ektim
Yaşar SARIKAYA - Dere Yukari Baglar
Yaşar SARIKAYA - Dersim
Yaşar SARIKAYA - Don Garip
Yaşar SARIKAYA - Hasretim Sana (Dog Gunes)
Yaşar SARIKAYA - Ne Anam Var
Yaşar SARIKAYA - Potpori
Yaşar SARIKAYA - Raki Doldur
Yaşar SARIKAYA - Vuruldu


Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=9697904611


DUR YOLCU

Yaşar SARIKAYA - Bagışla Sevdiyim
Yaşar SARIKAYA - Dost BagInIn
Yaşar SARIKAYA - Dur Yolcu
Yaşar SARIKAYA - Erzincan'dır Benim ilim
Yaşar SARIKAYA - Gel Gönül Sabır Eyle
Yaşar SARIKAYA - Gülende Yar Gülende
Yaşar SARIKAYA - Hanım Kızlar Kızlar
Yaşar SARIKAYA - Kaynana
Yaşar SARIKAYA - Ogul Ne Haber (U.H)
Yaşar SARIKAYA - Ömrüm Ömrüm
Yaşar SARIKAYA - Sahipsizim
Yaşar SARIKAYA - Selim


Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=8C7197218



HASRETİM SANA

Yaşar SARIKAYA - Altın İdim Tunç Oldum
Yaşar SARIKAYA - Arpa Ektim
Yaşar SARIKAYA - Beri Gel (U.H)
Yaşar SARIKAYA - Dere Yukarı Bağlar
Yaşar SARIKAYA - Dersim
Yaşar SARIKAYA - Don Garibim
Yaşar SARIKAYA - Hasretim Sana (Dog Güneş)
Yaşar SARIKAYA - Ne Anam Var
Yaşar SARIKAYA - Potpori
Yaşar SARIKAYA - Rakı Doldur
Yaşar SARIKAYA - Vuruldu


Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=FBA3818512


ÖLDÜM ÖLDÜM

Yaşar SARIKAYA - Ah Dağlar Oy Oy
Yaşar SARIKAYA - Al Gül İle Kırmızı Gül
Yaşar SARIKAYA - Aşkın Deryasına
Yaşar SARIKAYA - Derya Senin
Yaşar SARIKAYA - Dom Dom Kurşunu
Yaşar SARIKAYA - Gönül Sarayımı
Yaşar SARIKAYA - Halaylı Leylayıda
Yaşar SARIKAYA - Kara Dagın Taşları
Yaşar SARIKAYA - Le Le Hanım
Yaşar SARIKAYA - Nesini Sorarsın
Yaşar SARIKAYA - Oldum Oldum
Yaşar SARIKAYA - Sılaya Doğru (U.H)
Yaşar SARIKAYA - Şirin Erzincan
Yaşar SARIKAYA - Sizin Sevdanıza
Yaşar SARIKAYA - Sunam (U.H)


Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=B87F57358

TERCİH MESELESİ

Yaşar SARIKAYA - Ağam Paşam
Yaşar SARIKAYA - Agardı Saçlarım
Yaşar SARIKAYA - Dalgın Dalgın
Yaşar SARIKAYA - Etdigimi Çekiyorum
Yaşar SARIKAYA - Hapishane
Yaşar SARIKAYA - Huma Kuşu (U.H)
Yaşar SARIKAYA - İki Ara Bir Derede
Yaşar SARIKAYA - Köyüme Gidecegim
Yaşar SARIKAYA - Ogul
Yaşar SARIKAYA - Vurda Öyle Git


Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=C32E545313



YANLIZ BAŞIMA

Yaşar SARIKAYA - Bay Bay
Yaşar SARIKAYA - Ben Doğarken Ağlamışım
Yaşar SARIKAYA - Bir İnsan Ömrünü
Yaşar SARIKAYA - Dertli Bülbül
Yaşar SARIKAYA - Görüş Günü (Çift Camlardan Ses Gelmiyor)
Yaşar SARIKAYA - Kamil
Yaşar SARIKAYA - Seni Görünce (Derman Geldi)
Yaşar SARIKAYA - Sılada Silasız Kaldım
Yaşar SARIKAYA - Yalnız Başıma
Yaşar SARIKAYA - Yeter
Yaşar SARIKAYA - Yürüyorum Dikenlerin Üstünde


Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=CF1F1B1611

Şifre : Dark White



SAYGIYLA...
SEVGİYLE...
ÖZLEMLE...




Aynur AKKUN


Seçmeler (Canofon)

Aynur AKKUN - Açılan Bir Gül Gibi
Aynur AKKUN - Aska Gonul Vermem
Aynur AKKUN - Baharın Gulleri Açtı
Aynur AKKUN - Derbeder
Aynur AKKUN - Dilek Taşı
Aynur AKKUN - Geceler Yarim Oldu
Aynur AKKUN - Hayat Sen Ne Çabuk Harcadın Beni
Aynur AKKUN - Satmışım Anasını
Aynur AKKUN - Senin Olmaya Geldim
Aynur AKKUN - Sevmekten Kim Usanır
Aynur AKKUN - Söyleyin Yıldızlar
Aynur AKKUN - Uyu Demeye Geldim



Şifre : Dark White

Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=DC17C1CD12




Atilla YELKEN


45'Lik Plak

Atilla YELKEN - Dostum Dostum
Atilla YELKEN - Sen Olmasan



Buyrun Link : http://www.upshare.eu/?d=F647D6E711


Beyaz Beyaz

(Minareci 4384)


Atilla YELKEN - Aramızda Engel Var
Atilla YELKEN - Beyaz Beyaz -
Atilla YELKEN - Biliyorsun Bir Zamanlar
Atilla YELKEN - Büyüleyen GÖzlerinle
Atilla YELKEN - Care Degil
Atilla YELKEN - Deldi De Geçti
Atilla YELKEN - Gelsen Ne Olur
Atilla YELKEN - Gülmek Sana Yakışıyor
Atilla YELKEN - Hayalde Gör
Atilla YELKEN - Hele Hele Bak
Atilla YELKEN - Konuşsana Bir Tanem
Atilla YELKEN - Kurban Olayım
Atilla YELKEN - Sevdigimi Biliyorsun
Atilla YELKEN - Suc Bende
Atilla YELKEN - Yalan Sevmemişsin


[b]Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=DB4D98558


Atilla Yelken - Felekten Bir Gece


Atilla YELKEN - Agora Meyhanesi
Atilla YELKEN - Azeri Potpori
Atilla YELKEN - Beni Canımdan Ayırdın
Atilla YELKEN - Gözlerimde Bir Renk & Güller Dudaklar & Ka
Atilla YELKEN - Gündüzüm Seninle Gecem Seninle
Atilla YELKEN - Hangi Şarkı
Atilla YELKEN - Her Halinle Her Şeyinle Güzelsin
Atilla YELKEN - Sabuha
Atilla YELKEN - Saçlarım Agarmadan
Atilla YELKEN - Sarı Kurdelem Sarı & Doktorun Hapı & Yesi
Atilla YELKEN - Sevemez Kimse Seni & Sebepsiz Ayrılık
Atilla YELKEN - Tatlı Sevgilim & Yıldızlarin Altında & Gi
Atilla YELKEN - Yandim Cavus & Bursa'nin Ufak Tefek Tasla
Atilla YELKEN - Yine Yakmis Yar Mektubun Ucunu


Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=585B0F989

Gözler Kalbin Aynasıdır

Atilla YELKEN - Ağlama
Atilla YELKEN - Aşkımınn Senedi
Atilla YELKEN - Beyaz Gemi
Atilla YELKEN - Dert Hamalı
Atilla YELKEN - Felketen Bir Gece
Atilla YELKEN - Gözler Kalbin Aynasıdır
Atilla YELKEN - Her Yerde İzimiz Var
Atilla YELKEN - Mihrabim Diyerek
Atilla YELKEN - Ne Olur
Atilla YELKEN - Ne Yapsak Ne Etsek


Buyrun Link : http://www.upshare.eu/?d=4325DB9413

Nikahsız Aşk

Atilla YELKEN - Aşkı Kim İcat Etti
Atilla YELKEN - Deryalar
Atilla YELKEN - Doğru Mu Sence
Atilla YELKEN - İkimizin Yerine
Atilla YELKEN - Nikahsız Aşk
Atilla YELKEN - Özlüyorum Istanbul'umu
Atilla YELKEN - Şarkımı Senin İçin Yazdığımı Bilseydin
Atilla YELKEN - Sen Hic Yasamamissin
Atilla YELKEN - Senin Olmaya Geldim
Atilla YELKEN - Sitem
Atilla YELKEN - Yanakların Çicektir
Atilla YELKEN - Yudum Yudum
Atilla YELKEN - Zeytin Gözlüm


Buyrun Link : http://www.upshare.eu/?d=A3D32FE114



Senden Öğrendim


Atilla YELKEN - En Güzeli
Atilla YELKEN - Hangi Şarkı
Atilla YELKEN - İnanmasan Bile
Atilla YELKEN - Istersen
Atilla YELKEN - Keyfimizden İçmiyoruz
Atilla YELKEN - Mum Işıgında
Atilla YELKEN - Olmadi Baştan
Atilla YELKEN - Öyle De Yanmışız Böyle De
Atilla YELKEN - Senden Ögrendim
Atilla YELKEN - Soyle Sevmedin Mi
Atilla YELKEN - Tanrı'nın Emriyle Olsun



Buyrun Link : http://www.upshare.eu/?d=F8BAEAAB9


Tarabya'dan Sevgilerle

Atilla YELKEN - Bir Cennettir Bu Dünya
Atilla YELKEN - Bir Sevenim Olmadı
Atilla YELKEN - Dogru Mu Sence
Atilla YELKEN - Mutlulugu İşte
Atilla YELKEN - Mutluluklar Bizden Yana
Atilla YELKEN - Öyle Yeşil Gözleri Vardı
Atilla YELKEN - Sen Giderken
Atilla YELKEN - Seni Sordum Yok Dediler
Atilla YELKEN - Sevda Gözlüm
Atilla YELKEN - Sis Yandi Kebap Yandi
Atilla YELKEN - Telefonumu Bekle
Atilla YELKEN - Yağdır Mevlam Su


Buyrun Link : http://www.upshare.eu/?d=FCEDAC489

Şifre : Dark White




Zülküf ALTAN

Fettan Güzel


Zülküf ALTAN - Buy'i Vahdet Almışam
Zülküf ALTAN - Destisi Elinde
Zülküf ALTAN - Evlerinin Önü Darı
Zülküf ALTAN - Fettan Güzel
Zülküf ALTAN - Gel Benim Gelin Yarim
Zülküf ALTAN - Girsen Cennet Bağına
Zülküf ALTAN - Gökte Yıldız Bir Tane
Zülküf ALTAN - Madenin Altı Dere
Zülküf ALTAN - Narin Çalar (U.H)
Zülküf ALTAN - O Yar Başın Bağlamış
Zülküf ALTAN - Yara Bende (U.H)
Zülküf ALTAN - Yaram Sızlar



Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=971990B712

Şifre : Dark White


İskender DOĞAN

Seviyorsun Dostum

(Long Play)




Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=2C9A9F828


Işıl YÜCESOY

Bir Evet Yeter




Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=7B0BB1BA8


Işıl GERMAN

Seçmeler




Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=07E7BA628

Uşak'lı Garip ALİ

Gurbetçiler



Uşak

Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=3C9D272311

Erdal ÇELİK




Alaturka Benim Canım - 1988

Erdal ÇELİK - Ağlama Degmez Hayat
Erdal ÇELİK - Alaturka Benim Canım
Erdal ÇELİK - Bir Başka Bahara
Erdal ÇELİK - Daha Daha Ne
Erdal ÇELİK - Gel
Erdal ÇELİK - Gittin Gideli
Erdal ÇELİK - Hey Hey
Erdal ÇELİK - Hiç
Erdal ÇELİK - Kent Bu
Erdal ÇELİK - Ne Olur
Erdal ÇELİK - Son Arzu (Vurun Ben Öleyim)
Erdal ÇELİK - Yaz Yaz (Geçkin Kız)


Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=AA68EC4811


Cana Cansın - 1992

Erdal ÇELİK - Ateş Bacayı Sardı
Erdal ÇELİK - Bu Akşam
Erdal ÇELİK - Cana Cansın
Erdal ÇELİK - Gittin Gideli
Erdal ÇELİK - Hadi Gel Geleceksen
Erdal ÇELİK - Her Solukta
Erdal ÇELİK - İstemem
Erdal ÇELİK - Senin Olsaydım
Erdal ÇELİK - Senin Olsaydim
Erdal ÇELİK - Tek Kurekcim Sensin


Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=1EF845F714


Ya Hep Ya Hiç - 1993

Erdal ÇELİK - Aşk Acil Degil
Erdal ÇELİK - Biletini Kestim Senin
Erdal ÇELİK - Biterse Bitsin
Erdal ÇELİK - Gülendam
Erdal ÇELİK - Gururum
Erdal ÇELİK - Olmaz Ki Böyle Yar
Erdal ÇELİK - Perişanım
Erdal ÇELİK - Uç Kuruşluk Aşk
Erdal ÇELİK - Ya Hep Ya Hiç
Erdal ÇELİK - Ya Hep Ya Hiç (Remix)
Erdal ÇELİK - Yok Yok


Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=1475C98D9


Erdal'95

Erdal ÇELİK - Acelen Neydi
Erdal ÇELİK - Arefede Aşkım
Erdal ÇELİK - Bütünle
Erdal ÇELİK - Canımın İstanbul Köşesi
Erdal ÇELİK - Canımın İstanbul Köşesi (Remix)
Erdal ÇELİK - Çıkmazdayım
Erdal ÇELİK - Gelesin Ateşlere
Erdal ÇELİK - Nerelere Kime Sorsam
Erdal ÇELİK - Oldugu Kadar
Erdal ÇELİK - Yas


Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=76C477BE14


Arşivinizde Yok İse!

Çeşitli Sanatçılarımızdan,

T.S.Müziği Eserleri :


Gözyaşımda Saklısın - Nalan Altınors
Gülmedi Şu Bahtım - Semra Ersoylu
Hali Dil-i Zarim - Mulkiye Toper
Hancer-i Askinla Ey Yar - Semra Ersoylu
Harab-i Intizar Oldu - Suna Batigun
Hasreti Kadehlerde - Melahat Pars
Hayat Budur Sevgilim - Nermin Demircay
Hayat Budur Sevgilim - Semra Ersoylu
Her Zaman Bir Olur Mu - Muazzez Abacı
Hiçbir Şeyde Gözüm Yok - Mediha Şen Sancakoğlu
Hicran Yine Hicran Mı - Nilgun Abuska
Hicran Yine Hicran Mı - Semra Ersoylu
İnan Çok Ugraştım - Suna Batigun
Kalbimde Acılan Kanayan - Ayten Zenger
Kalbimde Acılmış - Muazzez Abaci
Kalbime Koy Başını Doktor - Kevser Tanrıkut
Kusade Talihim - Gonul Ipek
Mahzun Durusun Aşika - Guler Tacer
Mahzun Gönül Heyhad - Aleaddin Sensoy
Mahzun Kalbim Yine - Gönül İpek
Mani Oluyor Halime - Emel Sayın
Meftunun Olalı - Muzeyyen Yıldızdogan
Mizrabimdan Dökülen - Semahat Özdenses
Ne Dökmek İstesem Yaş Var - Suna Batigun
Ne Müşkül Dert İmis - Alaaddin Yavaşca
Nereden sevdim O zalim Kadını - Mediha Demirkıran
Nerdesin - Nurtaş Dazgit & Grup Turbo
Olmaz İlaç - İclal Eroğlu
Ömrüm Seni Sevmekle - Aysel KeserÖmrüm Seni Sevmekle - Sevim Suer
Optum - Semra İnanç
Sahilden Uzaklaştık - Meral Ugurlu
Sen Bezmimize Geldigin Akşam - İclal Eroğlu
Sen Sanki Baharın Gülüşün - Fahriye Caner
Seni Kendime Candan - Bilge Pakalınlar
Sensiz Gececek Günlerim - Nermin Demirçay
Sevda Yaratan Gözlerin - İclal Eroglu
Sevdasi Henüz Sinede - Muazzez Abacı
Sevdigim Dünyalar Kadar - Ayse Resener
Seviyorum Onu - Serap Mutlu Akbulut
Sevmek Acı Bir Arzu Derler - Mediha Demirkıran
Seyre Daldık Gonce-i Handanı - Samime Sanay
Silinmez İçimden - Sevim Suer
Sislendi Hava - İnci Cayırlı
Sitem Beyhudedir - Mülkiye Toper
Solsan Da Sararsan Da - Semra Ersoylu
Son Hatıra Aşkından Kalan - Semahat Ozdenses
Sormadin Halimi - Akif Ozusen
Sormadin Halimi Hic - Nese Can
Sormadin Halimi Hic - Semra Ersoylu
Söyle Derdini Kaç Yıl Çekecek - Semra Ersoylu
Sukunda Gecen Ömrüm - Dündar Balkan
Talihin Elinde Oyuncak Oldum - Nilgun Abuşka
Tazelendi Tab-i Alem - Semra Ersoylu
Umidimi Kirpiklerine Bagladı - Emel Sayın
Umidimi Kirpiklerine Bagladı - Nilgün Abuşka
Umidini Kirpiklerine Bagladi - Muazzez Abaci
Umitlerim Hep Kırıldı - Muzeyyen Senar
Unutturamaz Seni Hiç Birşey - Muzehher Güyer
Unutulmus Degilsin - İclal Eroglu
Zamanı Var Ki - Nese Can
Zamanı Var ki Her Bezmin - Suna Batıgün
Zamanla Belki Geçer - Ayla Büyükataman


Buyrun Link : http://www.upshare.eu/download.php?id=71245C509

Şifre : Dark White

Hiç yorum yok: