20 Nisan 2008 Pazar

Swo - Best of Swo 2008

Türk Rap'in ve özellikle de R&B tarz şarkıların ilklerinden olan Swo'nun ilk resmi albümü çıktı. Bu albüm daha net ortamına düşmedi ama bir arkadaşım aracılığıyla elime geçti ve sizlerle paylaşmak istedim.

22 şarkı var albümde ve şu kötü olmuş diyebileceğim parçaya rastlamadım. Özellikle de bir kaç şarkısı var ki dinledikçe bir daha dinliyorum.

Bu kaliteli albüm her rap ve R&B severin arşivinde mutlaka bulunmalı. Keyifli dinlemeler.




Swo - Best of Swo 2008 DOWNLOAD


TRACKLIST


Swo - Bag Full Of Money
Swo - Bana Sen Lazımsın
Swo - Duy Duygularımı
Swo - Düşümde Gel
Swo - Fark Et
Swo - Hotel Büyük Şahinler
Swo - Kalbimi Dinle
Swo - Korktuğun Zaman
Swo - Öyle Ümitlerim Soldu
Swo - Üzüntü Geldi
Swo - Velhasıl
Swo ft. DeepCrap & Capsule & Yargıç - Emanet Rap
Swo ft. İnfaz TK - Mahkum
Swo ft. İnfaz TK & Karaltı & Local - Dur
Swo ft. İnfaz TK - Parçaladım
Swo ft. İnfaz TK - Touch Me
Swo ft. İnfaz TK & Local - Geldik
Swo ft. Local - Mutluluk Kaçtı
Swo ft. Local - Sen Olmadan
Swo ft. Zero - Vay Halime
Swo ft. Zero & Ozanmorfin - Bak Yine

Hiç yorum yok: